خبر فوری
هشتمین جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان با دستور بررسی مطالعات طرح هادی شهر لمزان برگزار شد.

تائید طرح هادی شهر لمزان در کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، ابراهیم رستم گورانی سرپرست مدیریت شهرسازی و معماری راه و شهرسازی درخصوص طرح هادی شهر لمزان گفت:  شهر لمزان از توابع بندرلنگه در سال 1393 تبدیل به شهر شده است. جمعیت این شهر در سال 1390 برابر 2721 نفر بوده و در سال تهیه طرح (سال93) معادل 2936 نفر است که با احتساب نرخ رشد پیشنهادی 4 ، جمعیت پیشنهادی برای افق سال 1403 برابر 4346 نفر درنظر گرفته شده است.

گورانی به مهمترین اقدامات انجام شده در تهیه طرح هادی شهر لمزان از سوی مشاور اشاره کرد و اذعان داشت: ارتقای آموزش، ترویج و اشاعه فرهنگ پدافند غیر عامل در میان مردم، مسئولان و مدیران محلی و مراکز علمی در راستای حفظ سرمایه های ملی در حوزه سلامت، افزایش آگاهی و توجه مدیران در طرح های راهبردی پدافند غیر عامل به اصل تمرکز زدایی، جابجایی و توزیع مراکز حیاتی، تهیه و تدوین شناسنامه های جامع مراکز حیاتی و حساس و مهم برای مشخص نمودن وضعیت پدافند غیرعامل (نقاط قوت وضعف) آنها، برنامه ریزی لازم، بازدید و بررسی های میدانی و اتخاذ تدابیر مناسب، بروز رسانی اطلاعات وضعیت موجود تمامی مراکز و موسسات، رعایت دقیق اصل حیطه بندی و اصول حفاظتی در امور پدافند غیر عامل در میان مدیران.

گورانی اظهار امیدواری کرد، این طرح که به عنوان مکانیزم ایجاد تعادل در توسعه شهری و در جهت ایجاد نظم و انضباط فضایی و کالبدی تهیه می شود، پایه و اساس اجرای تمامی پرو‌ژه های عمرانی و برنامه های توسعه فیزیکی در تمامی ابعاد سکونت، فعالیت در حیطه  محدوده و حریم شهری خواهد بود.

گفتنی است، این طرح پس از تایید با اصلاحات در جلسه کارگروه تخصصی امور زیربنایی و شهرسازی استان، به شورای برنامه ریزی و توسعه استان ارسال شد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید