خبر فوری
مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از اختصاص 40 هزار تن قیر برای آسفالت جاده های هرمزگان از سوی وزارت خانه راه و شهرسازی به این استان خبر داد.

اختصاص 40 هزار تن قیر برای آسفالت جاده های هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری برنا در هرمزگان، مهندس غلامحسین شیری در نشست شورای حمل و نقل استان هرمزگان که با حضور معاون عمرانی استانداری هرمزگان برگزار شد، افزود: تلاش های زیادی برای توسعه استان انجام شده است که تنها در حوزه دریافت قیر مورد نیاز استان برای اولین بار موفق به دریافت 40 هزار تن قیر شدیم.

به گفته وی، دریافت این میزان قیر از سوی هرمزگان بی سابقه بوده که خوشبختانه با تلاش هایی که صورت گرفته این اتفاق افتاده است.

گفتنی است، استان هرمزگان از امسال احداث یکهزار کیلومتر راه روستایی را آغاز کرده است و در کنار آن توسعه راه های اصلی و بزرگراهی نیز در حال اجراست.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید