خبر فوری
امیرخلیفه اصل : تیم شهرداری بندرعباس شانس بیشتری از حریف برای صعود به لیگ یک دارد

امیرخلیفه اصل : تیم شهرداری بندرعباس شانس بیشتری از حریف برای صعود به لیگ یک دارد

هرمزبان – امیرخلیفه اصل سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس پس از مشخص شدن تیم ون پارس اصفهان در بازی پلی آف گفت: شانس صعود تیم شهرداری به لیگ یک بیشتر از تیم حریف است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، امیرخلیفه اصل اضافه کرد: : برای ما فرقی نمی کرد که با چه تیمی بازی کنیم چون تیمی که قصد دارد به لیگ یک صعود کند باید آماده رودر رو با هر حریفی باشد.
وی بیان داشت: شناخت کافی از ون پارس اصفهان داریم و وقتی امکانات آن را می بینیم متوجه خواهیم شد که این تیم به مانند یک تیم لیگ برتری بسته شده است.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری بندرعباس اظهارداشت: با چند بازی ون پارس نقاط ضعف و قوت این تیم را  آنالیز کرده ایم و باتوجه به اعتقادی که به بازیکنانم دارم این حریف اصفهانی را شکست خواهیم داد و با رفتن به لیگ یک دل مردم و هوادارن به فوتبال استان را شاد خواهیم کرد.
خلیفه اصل در رابطه با بازی نخست پلی آف میزبان یا مهمان باشند، گفت: برای تیمی که برای رفتن به لیگ یک آماده کرده است، هیچ فرقی نمی کند که اول میزبان یا مهمان بازی کند.
وی با قدردانی از مسوولان شهرداری، کادر فنی و بازیکنان تیم ادامه داد: امیدوارم با صعود به لیگ یک بعد از چندین سال دل مردم و هوادران هرمزگانی را شاد کنیم و یقین داشته باشید برای راه یافتن به لیگ یک از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد.
تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در حال حاضر در اردوی اصفهان به سر می برد تا برای ۲ دیدار حساس در بازی پلی آف امادگی کامل داشته باشد.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید