خبر فوری

دستور ویژه وزیر ورزش و جوانان برای بررسی گزارش منتشر شده درباره ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی

هرمزبان -در پی انتشار برخی گزارش‌ها درباره وضعیت ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی، وزیر ورزش و جوانان با صدور دستوری ویژه خواستار رسیدگی فوری به شرایط این ورزشگاه شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ،سید حمید سجادی  با اشاره به گزارش منتشر شده در یکی از روزنامه‌های ورزشی درباره وضعیت ایمنی سکوهای ورزشگاه آزادی اظهار کرد: سلامت مردم و هواداران خط قرمز ماست. همه تلاش‌ها برای این صورت می‌گیرد که هواداران در محیطی سالم و ایمن به تماشای رقابت‌های ورزشی بنشینند بنابراین ما خودمان را ملزم به بررسی برخی گزارش‌های منتشر شده می‌دانیم.
در حال حاضر هم دستور ویژه‌ای صادر شده تا صحت و سقم گزارش منتشر شده بررسی شود.

او ادامه داد: از هیچ خبری حتی شایعه و تخریب آسان عبور نمی‌کنیم. می‌دانیم هر لحظه دشمن در کمین است و خوب آگاهیم که متأسفانه در ورزش نمک خوردن و نمک‌دان شکستن کم نیست بنابراین حتی اگر گزارش منتشر شده به منظور تخریب باشد، بخاطر حفظ جان و سلامت مردم خودمان را موظف به پیگیری آن می‌دانیم تا مطمئن شویم همه چیز طبق استاندارد پیش می‌رود.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید