خبر فوری

3 نشان طلا 3 نقره و یک برنز حاصل تلاش فرنگی کاران ایران در جام تورليخانوف

هرمزبان – فرنگی کاران اوزان 55، 60،87،97 و 130 کیلوگرم کشورمان موفق به کسب 3 نشان طلا، 3 نقره و یک برنزشدند.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، امین میرزازاده در فینال وزن 130 کیلوگرم به مصاف عثمان ایلدیریم از ترکیه رفت و با نتیجه 3 بر 2 باخت و نایب قهرمان شد.

میرزازاده پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم ساتیش از هند را با نتیجه 9 بر صفر شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. او در مرحله نیمه نهایی با برد 2 بر 2 مقابل علی اکبر یوسفی راهی فینال شد.

علی اکبر یوسفی دیگر نماینده ایران در وزن 130 کیلوگرم در دیدار رده بندی با نتیجه 8 بر صفر مقابل ساتیش از هند به پیروزی دست یافت و صاحب مدال برنز شد. او پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر یاکوبی کاجایا از گرجستان را از پیش رو برداشت. یوسفی در دور دوم مقابل امین میرزازاده با نتیجه 2 بر 2 مغلوب و راهی دیدار رده بندی شد.

درفینال وزن 87 کیلوگرم رامین طاهری  به مصاف آیونگو ریکادزه از گرجستان رفت و موفق شد با نتیجه 2 بر یک حریف گرجستانی خود را شکست دهد و به مقام قهرمانی برسد.

او پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 3 بر یک از سد آتابک عزیز بیکف از قرقیزستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله مقابل عظمت کاستوبایف از قزاقستان با نتیجه 3 بر یک به پیروزی دست یافت و راهی دیدار فینال شد.

در فینال وزن 60 کیلوگرم علیرضا نجاتی و پویا ناصرپور  به مصاف هم رفتند که در پایان نجاتی با نتیجه 9 بر صفر ناصرپور را شکست داد و قهرمان شد.

علیرضا نجاتی پس از استراحت در نخست، در دور دوم با نتیجه 9 بر صفر الهام بهرام اف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم با نتیجه 9 بر صفر محمدکودیر یوسوپوف از ازبکستان را مغلوب کرد و به  فینال راه یافت.

پویا ناصرپور هم پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 10 بر صفر فیروز میرزا رجب اف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. ناصرپور در این مرحله با نتیجه 10 بر صفر از سد یرنور فیداخمتوف از قزاقستان گذشت تا در دیدار فینال به مصاف علیرضا نجاتی برود.

در فینال وزن 55 کیلوگرم پویا دادمرز  با شکست مارلان موکاشف از قزاقستان را چهار بر دو شکست داد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

دادمرز پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 7 بر 2 اسلامجان عزیزف از تاجیکستان را مغلوب کرد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در مرحله نیمه نهایی وزن 55 کیلوگرم آروجان حالاکورکی از هند را با نتیجه 8 بر صفر شکست داد و راهی فینال شد.

مهدی فلاح در فینال وزن 97 کیلوگرم با ضربه فنی به متهان باشار از ترکیه باخت  و نایب قهرمان شد.

مهدی فلاح پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه 4 بر 1 از سد اومالت دادوف از قزاقستان گذشت و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله با نتیجه 3 بر 1 رستم آسوکولوف از ازبکستان را از پیش رو برداشت و راهی دیدار فینال شد.

رقابت‌های کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف قزاقستان و رنکینگ اتحادیه جهانی از صبح دیروز در شهر آلماتی آغاز شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید