‌معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان گفت: سواحل مكران دروازه طلايي ايران اسلامي است كه توسعه آن با توجه به فرمايشات و تاكيدات مقام معظم رهبري به صورت ويژه در دستور كار دولت تدبير و اميد قرار گرفته و در حال عملياتي شدن است.

بايد ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در سواحل مكران را معرفي كنيم

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، علي رئوفي در نشست هماهنگي همايش بين المللي معرفي ظرفيت هاي سرمايه گذاري و توسعه پايدار سواحل مكران، عنوان كرد: سواحل مكران دروازه طلايي ايران اسلامي است كه توسعه آن با توجه به فرمايشات و تاكيدات مقام معظم رهبري به صورت ويژه در دستور كار دولت تدبير و اميد قرار گرفته و در حال عملياتي شدن است و از اين فرصت براي رشد و توسعه سواحل مكران در محدوده استان هرمزگان بايد بهترين بهره را برد تا مردم شهرستان هاي جاسك، سيريك و ميناب عوايد اجراي اين طرح بزرگ را از نزديك لمس كنند.

وي تصريح كرد: با توجه به برگزاري همايش بين‌المللي معرفي فرصت‌هاي سرمايه گذاري و توسعه پايدار در سواحل مكران در بهمن ماه سال جاري در چابهار سيستان و بلوچستان با حضور سرمايه‌گذاران داخلي و خارجي بايد از اين فرصت براي معرفي  پتانسيل‌ها  و ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري هرمزگان به سرمايه گذاران داخلي و خارجي بهره ببريم.

معاون هماهنگي امور اقتصادي و توسعه منابع استانداري هرمزگان با اشاره به گستره سواحل بكر مكران از خليج فارس تا خليج گواتر، افزود: اين سواحل بكر خدادادي فرصتي بي نظير براي جذب سرمايه گذاران و توسعه و عمران شهرستان‌هاي جاسك، سيريك و ميناب است.

رئوفي خاطرنشان كرد: با توجه به برنامه ملي و راهبردي توسعه سواحل مكران بايد بيشترين تلاش را براي رشد و توسعه شهرستان‌هاي جاسك، سيرك و ميناب از محل اعتبارات و سرمايه گذاريهاي توسعه سواحل مكران بكار برد.

همچنین مديركل جذب و حمايت از سرمايه گذاري استانداري هرمزگان نيز در اين جلسه بيان کرد: با توجه به شركت سرمايه گذاران داخلي و خارجي و همچنين حضور معاون اول رئيس جمهور و پنج وزير در اين همايش اهميت آن براي استان هرمزگان دو چندان است.

مسعود پاكزاد ادامه داد: در اين همايش بزرگ بيش از 350 سرمايه گذار خارجي شركت دارند و اين همايش كاري بزرگ و ملي است كه بايد براي توسعه استان از آن به بهترن نحو ممكن بهره برد.

وي خاطرنشان كرد: به گونه‌اي بايد برنامه ريزي كرد كه هرمزگان در اين همايش بزرگ مظلوم نماند و فرصت هاي سرمايه گذاري اين استان در محدوده شهرستان‌هاي جاسك، سيريك و ميناب ‌به شركت كنندگان معرفي و آنها ترغيب به سرمايه گذاري در استان شوند.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید