خبر فوری
معاون برنامه ریزی فرمانداری جاسک گفت: هدف از برگزاری جلسات ستاد سفر نوروزی شهرستان ارانه توانمندی های شهرستان و معرفی پتانسیل ها و جاذبه های آن برای جذب گردشگر است.

آمادگی تمامی دستگاه‌های اجرایی جاسک برای پذیرایی از مهمانان نوروزی

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندر جاسک، نخستین نشست ستاد اجرایی سفر نوروزی شهرستان جاسک ویژه نوروز 95 با حضور حسین باباخانی معاون فرماندار و جمعی از مسئولان دستگاه های اجرایی صبح امروز در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری جاسک افزود: اکثر مسافران از سه راهی شهید نوروزی به سمت چابهار سیستان بلوچستان عبور خواهند کرد،لذا برای آشنایی آنها با فرهنگ پر آوازه و تاریخی این بندر ساحلی و جاذبه های آن کمپ ها احداث خواهد شد.

وی با بیان اینکه تمام امکانات و ظرفیت های دستگاه ها در ایام نوروز بسیج خواهد شد،بیان کرد: امسال استقبال خوبی از میهمانان نوروزی در شرقی ترین منطقه از هرمزگان می شود.

باباخانی اضافه کرد: امسال ستاد مذکور عزم خود را جزم کرده تا میهمانان نوروزی به نحوه بسیار مطلوبی استقبال کنند و خاطره خوشی در پایتخت طلایی مکران داشته باشند.

معاون برنامه ریزی فرمانداری جاسک گفت: با توجه به اینکه کمیته های مختلف ستاد اجرای خدمات سفر در این جلسه مشخص گردید، هر یک از این کمیته ‌ها باید وظایف خود را به بهترین نحو ممکن در جهت بستر سازی و فراهم نمودن زمینه ارائه خدمات به مسافرین در ایام نوروز انجام دهند.

وی همچنین توجه به سه مؤلفه اصلی حفظ امنیت، زیبایی چهره شهر و خدمات‌ رسانی مطلوب در ایام نوروز را ضروری دانست.

این مقام مسئول تصریح کرد: ارائه بسته ها تبلیغاتی برای معرفی سوغات، صنایع دستی ،غذاهای محلی ، محصولات فرهنگی و تجهیز مکان های درمانی و رفاهی تاثیر بسزایی را در جذب و ماندگاری مسافران در این بندر ساحلی خواهد داشت.

باباخانی با اشاره به اینکه ساحل دست نخورده و دریا زیبا و آرام جاسک اشاره کرد و گفت: که برخی از کارشناسان و گردشگران این ساحل را بی نظیرترین ساحل ایران می داند که برای جذب گردشگران داخلی و خارجی ظرفیت لازم را دارد.

معاون برنامه ریزی فرمانداری جاسک در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: در ایام نوروز 95 بیش از 60 هزار نفر میهمان نوروزی از سراسر کشور از این شهرستان دیدن کردند که این میزان مسافر نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از فارس، این بندر ساحلی به لحاظ موقعیت جغرافیایی و اقلیمی و قرار گرفتن در منطقه گرم و مرطوب در کنار سواحل دریای عمان و همچنین وجود زمین‌های مستعد برای پرورش دام و صید و صیادی بر جاذبه‌های منطقه افزوده است.

شهرستان جاسک با بیش از 65  هزار نفر جمعیت در 320 کیلومتری شرق شهرستان بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

انتهای پیام /3264/

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید