خبر فوری
کارشناس مسائل اقتصادی کشورمان با بیان اینکه توزیع سهام عدالت می‌توانست یک حرکت جهادی باشد، گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان مدیریت صحیح و نظارت دقیق ندارد و مدیران فاسد به رانت‌خواری عادت کرده‌اند.

توزیع سهام عدالت می‌توانست حرکتی جهادی باشد/ مدیران فاسد به رانت‌خواری عادت کرده‌اند

ابراهیم رزاقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان سمنان با اشاره به اینکه دولت خواسته یا ناخواسته تحت تأثیر اشرافیتی است که به وجود آمده، اظهار کرد: نوع مدیریت دولت با مصالح مردم کاملاً متفاوت است.

وی توزیع سهام عدالت را در شرایط مساعد یک حرکت انقلابی توصیف کرد که می‌توانست این جامه را بر تن کند، افزود: متأسفانه سوء مدیریت در حوزه سهام عدالت و نبود نظام صحیح مشکلاتی ایجاد کرده است.

کارشناس مسائل اقتصادی کشورمان، صندوق ذخیره فرهنگیان را در لیست برنامه‌هایی خارج از سایه مدیریت صحیح و وجود نظارت دقیق معرفی کرد و گفت: از اقداماتی که در زمینه صندوق ذخیره فرهنگیان شده است، تعجب می‌کنیم.

وی با بیان اینکه اکثراً ممکن است در زمینه سهام عدالت ضرر بدهند، اضافه کرد: برخی سهام‌داران عدالت هم ناامید شده‌اند و ممکن است این کار در آینده به دست عده‌ای خاص بیفتد.

رزاقی با تأکید بر اینکه ‌ای کاش این ثروت‌ها در تولید هزینه می‌شد، تصریح کرد: متأسفانه این پول‌ها در زمینه تولید هزینه نمی‌شود؛ زیرا سود تولید کم است و مفت‌بری و رانت‌خواری امری رایج شده و مدیران فاسد به رانت‌خواری عادت کرده‌اند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید