خبر فوری

بیانیه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای تداوم تجاوز و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها را به شدت محکوم کرد.

متن کامل این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی تداوم تجاوز و هتک حرمت مسجد الاقصی توسط صهیونیست ها را بشدت محکوم می نماید.

امروز وضعیت وخیم سرزمین های اشغالی اقتضی می کند همه ملت ها و آزادیخواهان جهان این توطئه شوم صهیونیست ها علیه مقدسات اسلامی و مسیحی که در سایه سکوت و انفعال مجامع بین المللی و حقوق بشری و خیانت آشکار و خبیثانه برخی سران عربی در حال انجام هست را محکوم نمایند.

صهیونیسم جهانی و دولت راست افراطی صهیونیستی با هدف تشکیل حکومت نژادپرست یهودی و بنای هیکل واهی سلیمان در مکان مسجدالاقصی تلاش دارد تا فلسطین و هویت ملت فلسطین را در سرزمین‌های اشغالی محو کند.

صهیونیست ها باید از خواب خرگوشی بیدار شوند و فکر نکنند در سایه عادی سازی روابط با برخی کشورهای عربی می توانند حقوق مشروع ملت فلسطین و ملت های اسلامی و مسیحی در قدس شریف و مسجد الاقصی را از آنها سلب و غصب نمایند.

رژیم صهیونیستی مستأصل باید بداند مقاومت و ملت فلسطین و جوانان سرزمین های اشغالی و منطقه بیش از هر زمان دیگر برای دفاع از مسجد الاقصی و رهایی سرزمین های اشغالی آماده هستند.

دبیرخانه دائمی کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین مجلس شورای اسلامی ضمن هشدار جدی به عواقب و پیامدهای این تجاوز وحشیانه رژیم صهیونیستی بار دیگر از مجالس اسلامی و جهان و سازمان های مردم نهاد می خواهد تا با محکومیت تجاوزات و جنایت های رژیم اشغالگر قدس، از تداوم هتک حرمت مسجد الاقصی که می تواند موجب تنش و چالش در تحولات منطقه ممانعت نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید