خبر فوری

امام جمعه بندرعباس: موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان باید با حرکتی جهادی حل شود

هرمزبان – نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: موضوع اشتغال خانواده‌های شهدا و جانبازان باید برای همیشه با حرکتی جهادی حل شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده در دیدار با رییس سازمان بنیاد شهید کشور، یکی از دل‌نگرانی‌های اصلی خود را اشتغال خانواده ایثارگران و شهدا دانست و افزود: شهدا، آبروی نظام هستند و بابد اشتعال خانواده‌های شهدا و جانبازان در اولویت قرار گیرد.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، مسکن را یکی دیگر از دغدغه‌های جدی خانواده‌های شهدا و ایثارگران دانست و اظهارداشت: امیدوارم در فصل جدید حکمرانی و در دولت مردمی سیزدهم، اقدامی اساسی در حوزه تامین مسکن خانواده‌های ایثارگران و شهدا انجام شود.
امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه اقدام های خوبی که در استان هرمزگان شتاب گرفته است، برگزاری یادواره‌های شهدا در سطح استان است، اظهارداشت: یادواره‌های شهدا به صورت مستمر در روستاها و شهرها درحال برگزاری است که این امر باعث تقویت ارتباط نسل جدید با شهدا خواهد شد.
وی، با اشاره به لزوم تداوم برگزاری یادواره‌های شهدا، عنوان کرد: همواره سعی کرده‌ام که در این یادواره‌ها در سراسر استان هرمزگان شرکت کنم چراکه از اهمیت بسیار بالایی برای استان و مردم برخوردار است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان با ذکر این نکته که گلزار شهدا را به پایگاه و محور فعالیت‌های فرهنگی تبدیل خواهیم کرد، تصریح کرد: خوشبختانه اقدام‌های بزرگی توسط جوانان در گلزار شهدای بندرعباس در حال رقم خوردن است و کمتر شب جمعه‌ای است که برنامه‌های متعدد فرهنگی در این مکان برگزار نشود.
وی گفت: بخشی از الزام های تبدیل شدند گلزارهای شهدا به قطب فرهنگی، تامین سخت‌افزار و زیرساخت‌های مناسب است تا گلزار بتواند کارکرد پایگاه و محور فعالیت‌های فرهنگی را ایفا کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده، با اشاره به لزوم معرفی شهدای ملی و محلی به جوانان، بیان کرد: شهدا و ایثارگران بومی و محلی ظرفیت خوبی جهت الگوسازی برای جوانان محسوب می‌شود که انجام اقدام‌های فرهنگ‌سازی در کنار برگزاری یادواره‌های شهدا می‌تواند در این زمینه اثرگذار باشد.
وی ضمن تاکید بر این نکته که، باید هر کدام از شهدا به یک نماد در استان معرفی شوند، ابرازکرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که باید مورد تاکید بنیاد شهید و امور ایثارگران قرار گیرد.
لازم به ذکر است در پایان این نشست سرکشی از خانواده شهدا و جانبازان صورت گرفت.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید