خبر فوری

تخطی از سرعت مجاز، یک کشته و ۲ زخمی در هرمزگان به جای گذاشت

هرمزبان – رییس پلیس راه هرمزگان از وقوع یک فقره تصادف در استان به دلیل تخطی از سرعت مجاز خبر داد و گفت:در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و ۲نفر نیز زخمی شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سرهنگ مهدی نیکبخت پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه ها اظهار داشت: این حادثه در حوالی روستای آهون بشاگرد در شرق هرمزگان رخ داد که در جریان آن یک دستگاه خودروی سواری پژو به دلیل سرعت بالا و ناتوانی راننده در کنترل آن واژگون شد.

وی ادامه داد: متاسفانه در این حادثه، راننده خودرو بلافاصله جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز زخمی و توسط نیروهای امدادی به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ نیکبخت ادامه داد: توجه نکردن به جلو، خستگی و خواب آلودگی رانندگان، انحراف به چپ و رعایت نکردن حق تقدم و سرعت مطمئنه از مهم ترین عوامل بروز حوادث جاده‌ای در استان هرمزگان است.

رئیس پلیس راه هرمزگان از همه رانندگان خواست با رعایت قوانین از جمله سرعت مجاز و پرهیز از سبقت غیرمجاز، از وقوع حوادث جلوگیری کنند.

شهرستان بشاگرد در ۳۰۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده است.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید