خبر فوری
رییس فدراسیون دو و میدانی گفت: تا این لحظه تصمیمی برای اعزام نفراتی به غیر از نفر اول به رقابت قهرمانی آسیا نداریم

کیهانی: نفر اول دوی ماراتن به رقابت های آسیایی اعزام می شود

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مسابقه دو ماراتن قهرمانی کشور، با عنوان "جام هرمز" صبح امروز در بندرعباس برگزار شد.

در حاشیه این مسابقات، مجید کیهانی، رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: هرمزگان شایسته این میزبانی است و از مسئولان استانی برای برگزاری این مسابقات تشکر می کنم.  دوی ماراتن در همه جای دنیا معرف شهر محل بر گزاری آداب و رسوم و فرهنگ آن شهر است.

وی ادامه داد: تا این لحظه تصمیمی برای اعزام نفراتی به غیر از نفر اول به رقابت قهرمانی آسیا نداریم. ماراتن هرمز را در تقویم رسمی و سالیانه فدراسیون گنجانده ایم و این رقابت هر سال در همین تاریخ بر گزار خواهد شد.

رییس فدراسیون دوومیدانی گفت: سال آینده به همراه استاندار در ماراتن دبی به صورت نمادین خواهیم دوید.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید