خبر فوری
رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مطالبات فرهنگیان زیاد است، گفت: به نظرم در شأن مجلس نیست و نمایندگان باید ملاحظه کنند و در این مدت زمان کوتاه از آمدن وزیر جدید، زمان ارزیابی وجود ندارد.

نظر رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس درباره «استیضاح دانش آشتیانی»

محمد بیرانوند عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در خصوص مطالبات و معوقات فرهنگیان اظهار داشت: به نظرم اطلاع رسانی در این خصوص باید بیشتر شود زیرا در جلسه‌ای که چند روز پیش با وزیر داشتیم اعلام شد که مبلغ بسیار بالایی برای پرداخت مطالبات سالهای گذشته فرهنگیان واریز شده است.

وی در پاسخ به این پرسش که «این واریز مطالبات مربوط به پاداش پایان خدمت بازنشستگان است و چرا معوقاتی مانند حق التدریس معلمان که از فروردین ماه پرداخت نشده در دستور کار قرار نگرفته است؟»، خاطرنشان کرد: مطالبات فرهنگیان زیاد است اما در این خصوص هم کار زیاد انجام شده است.

بیرانوند افزود: در جلسات کمیسیون آموزش مجلس و همچنین در جلسات خصوصی بر سامان دادن به مطالبات و معوقات فرهنگیان تأکید شده است و این موضوع از دغدغه‌های کمیسیون آموزش مجلس و همچنین دولت است.

رئیس کمیته آموزش و پرورش مجلس شورای اسلامی در خصوص انتصابات در آموزش و پرورش و همچنین موضوع استیضاح دانش آشتیانی، گفت: احساس می‌کنم در این خصوص مطالبات شخصی نمایندگان مطرح است که البته منظورم از مطالبات شخصی، مطالبات حوزه انتخابیه آنهاست.

وی افزود: به نظرم در شأن مجلس نیست و نمایندگان باید ملاحظه کنند و در این مدت زمان کوتاه از آمدن وزیر جدید، زمان ارزیابی وجود ندارد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *