خبر فوری
مهدی دوستی استاندار هرمزگان : خلع ید زمین‌های بلااستفاده در شهرکهای صنعتی هرمزگان

مهدی دوستی استاندار هرمزگان : خلع ید زمین‌های بلااستفاده در شهرکهای صنعتی هرمزگان

هرمزبان – مهدی دوستی استاندار هرمزگان از تعیین تکلیف و خلع ید زمین‌های بلااستفاده در شهرکهای صنعتی هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز چهارشنبه ۱۷ فروردین ماه، در خصوص آخرین اقدامات انجام شده برای آزادسازی و تعیین تکلیف اراضی واگذار شده در استان هرمزگان گفت: با توجه به عدم ارائه برنامه ۷۳ واحد تولیدی برای فعال سازی، قرارداد این واحدها فسخ و رای صادره به آنان ابلاغ و برای ۹ واحد نیز اجرائیه جهت خلع ید صادر شده است.

وی با بیان اینکه دو واحد خلع ید کامل شد، تصریح کرد: پرونده ۱۰ واحد تولیدی راکد دیگر نیز در دادگاه مورد بررسی قرار دارد که برای ۳ واحد رای صادر شده است.

مهدی دوستی استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه همچنین ۱۰۰ طرح در کمیته حل اختلاف مطرح و به متقاضیان مهلت قانونی اعطا شده است، عنوان کرد: تعداد ۸ طرح رفع مشکل و احیا شد و هم اکنون فعال هستند.

وی از تعیین تکلیف طرح‌های معطل مانده در بانک‌ها نیز خبرداد و اضافه کرد: بر این اساس ۴۵ پرونده در رهن بانک قرار داشت که به دلیل تاخیر در اجرای طرح، اقدامات حقوقی توسط بانک‌های عامل آغاز شده و پرونده ۳۹ واحد در شرکت شهرک‌های صنعتی در دست بررسی است که تا یک‌ماه آینده تعیین تکلیف می‌شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در جزیره هرمز ۱۸ قطعه زمین واگذار شده که برای اجرای طرح‌های مختلف با مساحتی بیش از ۴۴۱ هزار متر مربع خلع ید شد، اظهار کرد: در این زمین‌ها هیچ اقدامی برای سرمایه گذاری انجام نشده بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید