خبر فوری

سرهنگ مجید صالح پور: اجرای طرح ویژه ترخیص خودروهای توقیفی در هرمزگان تا پایان سال ادامه دارد

هرمزبان – رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان از اجرای طرح عیدانه ویژه ترخیص خودروهای توقیفی در استان خبر داد و گفت: این طرح از روز ۱۱ اسفندماه آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان ، سرهنگ مجید صالح پور اظهار داشت: این طرح به منظور صیانت از اموال مردم و تسهیل در امر ترخیص و امید آفرینی شهروندان انجام می شود و پلیس راهور استان هرمزگان برابر دستور سردار فرماندهی انتظامی استان تمهیدات و مشوق هایی را جهت ترخیص فوق العاده وسایل نقلیه توقیفی در نظر گرفته است.

وی با اشاره به ایجاد شرایط تقسیط جرایم رانندگی با اعطای فرصت یک ساله در این طرح، گفت: با اجرای این طرح امکان ترخیص وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث و اخذ تعهد عدم تردد در معابر عمومی فراهم شده است.

سرهنگ صالح پور از دیگر مشوق های این طرح را عدم الزام به تسویه عوارض شهرداری، طرح ترافیک و عوارض آزاد راهی عنوان کرد و اظهار داشت: در اجرای این طرح شرایطی فراهم شده تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز امکان ترخیص خودرو برای آنها فراهم شود.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی هرمزگان گفت: مالکان یا وکیل قانونی آنان و متصرفان وسایل نقلیه اعم از خودرو و موتورسیکلت می توانند از امروز با مراجعه به دفاتر پلیس به ا ضافه ۱۰ و ارائه مدارک لازم نسبت به ترخیص وسیله نقلیه خود اقدام کنند.

سرهنگ صالح پور خاطرنشان کرد: شعب ستاد ترخیص تا ساعت ۱۶۰۰ پاسخگوی درخواست های سیستمی رسیده شهروندان (اینترنتی و ارسالی دفاتر پلیسی +۱۰) در کوتاهترین زمان خواهند بود.

منبع: ایرنا

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید