خبر فوری

پیام‌های تبریک مسئولان در پی تاریخ‌سازی دختران هندبالیست

هرمزبان – جمعی از مسئولان و شخصیت‌ها، طی پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات آسیایی رئیس مجلس و را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، رئیس مجلس، سخنگوی دولت و جمعی از مسئولان و شخصیت‌ها، طی پیام‌های جداگانه‌ای قهرمانی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات آسیایی رئیس مجلس و را تبریک گفتند.

رئیس مجلس: به تک تک شما با تمام وجود افتخار می کنیم

بر همین اساس محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای در پیامی نوشت: دختران عزیزم؛ کسب اولین مدال طلای هندبال بانوان ایرانی در مسابقات آسیایی را به شما جوانان پرتلاش و کادر فنی تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران تبریک می گویم.

چشم انتظار پیروزی‌های بیشتر شما در میادین ورزشی هستیم و به تک تک شما با تمام وجود افتخار می کنیم.

سخنگوی دولت: کسب اولین مدال طلای هندبال بانوان ایران مایه شادی و عزت شد

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم تاکید کرد: ‏‌کسب اولین مدال طلای هندبال بانوان ایران در مسابقات قهرمانی آسیایی، اولین خبر خوب ورزشی سال ۱۴۰۱ بود که با تلاش ملی پوشان ایرانی مایه شادی و عزت شد.

دست مریزاد به دختران سخت‌کوش تیم ملی هندبال.

گفتنی است تیم ملی هندبال نوجوانان دختر ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که به میزبانی قزاقستان برگزار شد با پیروزی ۳۶ بر ۲۱ مقابل سوریه نخستین مدال طلای هندبال بانوان ایران را به دست آورد.

منبع: مشرق نیوز

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید