‌به همت دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری اداره کل امور استان‌ها و مجلس شورای اسلامی، حوزه هنری هرمزگان و نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم شب خاطره در منطقه یکم نیروی دریایی بندرعباس و بر روی ناو جماران یکشنبه (12 دی‌ماه) برگزار می‌شود.

هرمزگان میزبان شب خاطره بر روی ناوشکن جماران

‌به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا،‌رئیس حوزه هنری استان هرمزگان در خصوص شرایط برگزاری این برنامه گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و هماهنگی‌های انجام‌شده توسط همکاران دفتر فرهنگ و مطالعات پایداری امور استان‌ها با نیروی دریایی ارتش و همچنین حوزه هنری هرمزگان در حاشیه برگزاری نشست سالانه معاونان فرهنگی مراکز استانی شب خاطره این بار بر روی ناوشکن جماران برگزار خواهد شد.

انوشیروان پیش دار ادامه داد: این برنامه  با حضور خانواده معزز شهدای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و تعدادی از مدیران فرهنگی کشور ازجمله محسن مؤمنی شریف(رئیس حوزه هنری)، محمد حمزه زاده(رئیس سازمان سینمای حوزه هنری) و تعدادی از فرماندهان ارشد نیروی دریایی ارتش به همراه مدیران و معاونان فرهنگی مراکز استانی حوزه هنری در منطقه یکم دریایی بر روی ناوشکن جماران برپا می‌شود.

پیش دار‌ افزود: با توجه به موقعیت جغرافیایی و نظامی این منطقه تعدادی از دریادلان نیروی دریای ارتش در این برنامه خاطرات خود را از دوران جنگ برای حاضران روایت خواهند کرد، همچنین اصغر نقی زاده بازیگر سینمای دفاع مقدس نیز در این برنامه به خاطره گویی خواهد پرداخت.

وی ادامه داد: تجلیل از خانواده‌های شهدای نیروی دریایی، تقدیر از نویسندگان حوزه ادبیات پایداری، پخش کلیپ شب خاطره و نماهنگ نیروی دریایی و بازدید از ناوشکن جماران در ادامه مراسم پیش‌بینی‌شده است.

پیش دار در پایان ابراز امیدواری کرد با توجه به پتانسیل موجود حوزه هنری استان این امکان مهیاست تا برنامه‌های مختلف با برنامه‌ریزی و جدیت در سطح استان برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از ایسنا، این برنامه یکشنبه 12 دی‌ماه هم‌زمان با نماز مغرب و عشاء بر روی ناوشکن جماران در منطقه یکم دریایی بندرعباس برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید