خبر فوری
محمد قویدل

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان: توسعه آموزش های مهارتی را با جدیت دنبال می کنیم

هرمزبان – محمد قویدل مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان گفت: یکی از مهمترین اولویت های کاری بنده، توسعه آموزش های مهارتی در استان است و این مساله را با جدیت هر چه تمام تر دنبال می کنیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، محمد قویدل روز پنجشنبه در مراسم معارفه اش که با حضور معاون سلامت و تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و جمعی از مدیران و مسوولان هرمزگان برگزار شد، اظهار داشت: هرمزگان در مسیر توسعه قرار دارد و با توجه به رویکردها و تلاش های در دست انجام برای توسعه زیرساخت ها در این استان، نیازمند افزایش کمی و کیفی آموزش های فنی و مهارتی هستیم.

وی ادامه داد: باید هنرستان ها و مراکز آموزشی فنی و مهارتی در هرمزگان را توسعه دهیم تا شاهد تربیت نیروهای کاربلد در استان باشیم.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان توجه به تربیت دانش آموزان، ترویج برنامه های کاهش آسیب های اجتماعی، توسعه مهارت های فردی را از دیگر اولویت های کاری خود در مجموعه آموزش و پرورش استان اعلام کرد.

قویدل با بیان اینکه آموزش و پرورش بزرگترین و تاثیر گذارترین واحد اجتماعی در جامعه است، گفت: انتظارات از این مجموعه با توجه به تاثیرگذاری بالای آن بسیار زیاد است و ما باید تلاش کنیم تا این نهاد مهم و تاثیرگذار در مسیر پویایی جامعه گام بردارد.

مدیرکل جدید آموزش و پرورش هرمزگان استفاده از نیروهای جوان، انقلابی، متعهد و خلاق و تحول خواه را از جمله اولویت های دولت سیزدهم عنوان کرد و افزود: ما نیز در مجموعه آموزش و پرورش استان براساس همین اولویت گام برمی داریم.

قویدل تشکیل قرارگاه کیفیت آموزشی در سطح استان را از دیگر برنامه های خود عنوان کرد و بیان داشت: هرمزگان از ظرفیت های بسیار بالایی برخوردار است و باید تلاش کنیم تا نرخ ترک تحصیل و بازماندگان از تحصیل را کاهش دهیم و از سویی دیگر پیگیر توسعه امکانات رفاهی برای فرهنگیان و بهبود شرایط آنها هستیم.

انتهای پیام/

منبع: روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید