خبر فوری

استفاده از بازیکنان با استعداد و جوان و خرید های منطقی در بازار نقل و انتقالات

هرمزبان – پرسپولیس در بازی های خانگی خود در نیم فصل اول عملکرد خوبی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از خبرگزاری آریا، پرسپولیس در 24 دیدار اخیر خود در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی مغلوب رقبا نشده است. با پایان هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر، پرسپولیس با کسب 32 امتیاز و میانگین امتیازی 2.15 در جایگاه دوم جدول ایستاد. نکته قابل توجه به عملکرد تیم گل محمدی به بازی های خانگی برمی گردد؛ آنها با کسب 6 برد، 2 تساوی و 20 امتیاز بهترین میزبان رقابت های لیگ برتر هستند.
هرچند در تمام بازی های خانگی تنها دو تیم گل گهر سیرجان و هوادار موفق شدند در نیم فصل اول مسابقات و در ورزشگاه آزادی از پرسپولیس امتیاز بگیرند. با این حساب پرسپولیس 62٪ امتیازات لیگ جاری را در خانه کسب کرده است‌. گفتنی است آخرین باخت خانگی سرخ ها در ورزشگاه آزادی به تاریخ 17 مرداد 1399 و باخت یک بر صفر مقابل ذوب آهن لوکا بوناچیچ در هفته 28 لیگ 19 برمی گردد تا سرخ ها در 24 دیدار اخیر خود در لیگ برتر و در ورزشگاه آزادی مغلوب رقبا نشده باشند.
پرسپولیس در حالی در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر موفق شد تیم فجرسپاسی را در آزادی شکست دهد که یحیی گل محمدی در اقدامی جالب یک بازیکن جوان را برای نخستین بار راهی میدان کرد. آن هم درحالی که یحیی معمولا کمتر به بازیکنان جوان در پرسپولیس میدان داده و همین موضوع نشان می دهد که عمری چه عملکرد خوبی داشته که توانسته نظر مساعد یحیی را جلب کند.
به هر روی دقیقه 81 بازی با فجر بود که محمد عمری به جای سیامک نعمتی وارد زمین شد و در مدت زمان حضور در زمین عملکرد خوبی داشت و تکنیکش را نشان داد. عمری متولد 21 اسفند 1378 است و در پست وینگر چپ و راست و مهاجم توپ می زند. شماره 80 فعلی تیم سرخپوشان درست مثل مهدی عبدی، بازیکن آکادمی پرسپولیس بوده و با توجه به آنکه نظر گل محمدی را جلب کرد مدتی است با تیم بزرگسالان تمرین می کند و برای نخستین بار مقابل فجر به میدان رفت. عمری رسما از مسابقات آسیایی سال گذشته و پیش از اعزام تیم به هند برای مرحله گروهی به لیست پرسپولیس اضافه شد. البته او پیش تر و با توجه به درخشش در رده امیدهای سرخ ها پیشنهاداتی نیز داشت. تکنیک و سرعت بالا مهمترین ویژگی های بازیکن جوان پرسپولیس است؛ او فصل گذشته با به ثمر رساندن 12 گل در رده دوم بهترین گلزنان امیدهای تهران ایستاد و با اختلاف یک گل، آقای گلی را از دست داد.
استقلال با این 2 امتیاز انضباطی هم نتوانست به رکورد تاریخی برانکو در لیگ برتر دوره هفدهم برسد، برانکو با پرسپولیس در لیگ برتر دوره هفدهم با 11 برد، 3 مساوی و یک باخت در نیم فصل 36 امتیاز همراه 27 گل زده و 6 گل خورده بیلان عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشت. در این مسابقات پرسپولیس صاحب بیشترین برد، بیشترین گل زده، بهترین تفاضل گل و بهترین امتیاز در نیم فصل اول لیگ های 16 تیمی شد.
البته استقلال فرهاد مجیدی در آمار مربوط به گلهای خورده و بی شکستی از برانکو در دوره هفدهم مسابقات لیگ برتر پیشی گرفت. اما بهترین بیلان عملکرد یک تیم در نیم فصل های لیگ برتر 16 تیمی در مجموع نیم فصل اول و نیم فصل دوم متعلق به تیم فوتبال پرسپولیس مانده است، پرسپولیسی ها سال گذشته در نیم فصل دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر با کسب 37 امتیاز ناشی از 11 برد و 4 مساوی رکورد شایسته ای در این عرصه ثبت کردند. در میان نیم فصل های اول هم پرسپولیس برانکو با 36 امتیاز رکورددار است و استقلال فرهاد مجیدی با یک امتیاز کمتر، در آستانه شکستن این رکورد متوقف شد.

انتهای پیام/

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید