خبر فوری

آیت الله مکارم شیرازی: مشکل گرانی به‌صورت ریشه‌ای حل شود

هرمزبان – آیت الله مکارم شیرازی در دیدار رئیس جمهور، بر ضرورت حل ریشه ای و اساسی مشکل گرانی در کشور اشاره کرد و افزود: بعضی از شرکت های دولتی خود باعث گرانی هستند، البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می زنند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، حضرت آیت الله العظمی مکارم شیرازی ظهر جمعه در دیدار رئیس جمهور، ایجاد امید در جامعه را مهم ترین مسأله در پیشرفت کشور دانست و گفت: مردم نسبت به شما امیدوار هستند.

وی بر ضرورت حل ریشه ای و اساسی مشکل گرانی در کشور اشاره کرد و افزود: بعضی از شرکت های دولتی خود باعث گرانی هستند، البته برخی از کاسبان نااهل نیز به گرانی دامن می زنند.

نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد

مسئله قاچاق و واردات بی رویه از دیگر مواردی بود که ایشان بر حل آنها تأکید کرد و بیان داشت: البته حل این مشکلات، زمان بر است، اما دولت ضمن توجیه مردم، برای حل آنها باید تمام سعی و تلاش خود را انجام دهد.

آیت الله مکارم شیرازی به گلایۀ شدید مردم از نظام بانکی کشور اشاره کرد و گفت: متأسفانه بانک ها به مصوبات دولتی هم توجه نمی کنند که باید نسبت به اصلاح نظام بانکی کشور فکری اساسی صورت گیرد.

وی قم را متعلق به تمام جهان اسلام و تشیع دانست که به خاطر حرم حضرت معصومه (س) و مسجد مقدس جمکران و حوزۀ علمیه، نیاز به برنامه ریزی و توجه خاص دارد.

ضرورت اتمام طرح ها و پروژه های مهم در قم

این مرجع تقلید شیعیان جهان بر ضرورت اتمام طرح ها و پروژه های مهم در قم همانند فرودگاه و مترو اشاره کرد و یادآور شد: قم باید شهری آباد، منظم و آبرومند شود.

وی بر ضرورت تشکیل کارگروه فرهنگی جهت برخورد با برخی از مفاسد اخلاقی در قم و بر حل مشکلات کارگران برخی کارخانجات و شرکت ها تأکید کرد.

آیت الله مکارم شیرازی در پایان ابراز کرد: من برای موفقیت شما جهت حل مشکلات مردم و کشور دعا می کنم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار، رئیس جمهور گزارشی از مسائل کشور و شهر قم ارائه کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید