خبر فوری

بهره برداری از سه باب کلاس درس در روستای تولای قشم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان،بهرام پوراشرف گفت:با حضور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم و جمعی از مسئولین شهرستان، سه کلاس درس با زیر بنای 96 متر مربع و با هزینه یک میلیارد ریال در دبستان ریحانه النبی تولای قشم به بهره برداری رسید.

وی گفت:بیش از 290دانش آموز مقطع ابتدایی در شیفت صبح و 50 دانش آموز دوره اول متوسطه هم در شیفت بعدازظهر این مدرسه سال گذشته تحصیلی در پنج کلاس درس و دو کلاس کانکسی مشغول به تحصیل بودند.وی در ادامه تصریح کرد:ساخت این سه کلاس درس از مرداد ماه سال جاری آغاز و کمتر از شش ماه به پایان رسید که هزینه ساخت این سه باب کلاس از طرف سازمان منطقه آزاد تأمین شده است.لازم به ذکر است اواخر سال تحصیلی گذشته و درجریان بروز حادثه ای که براثر اتصال کابل های برق این کانکس ها پیش آمده بود، ساخت سه کلاس جدید به جای کلاس های کانکسی در دستور کار قرار گرفت و مدرسه ریحانه النبی (س) هم اکنون با هشت کلاس درس مجهز در حال آموزش به دانش آموزان است.روستای تولای قشم در حد فاصل قشم –درگهان و در فاصله پنج کیلومتری مرکز جزیره قشم واقع شده است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید