خبر فوری

امام جمعه بندرچارک: تغییر نام محله سلمان فارسی به نام یکی از شیوخ عرب به وحدت صدمه می‌زند

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرلنگه در حوزه غرب استان هرمزگان، حجت‌الاسلام عباس کثیر ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نمازجمعه، اظهار داشت: نباید از رحمت و غفران خداوند ناامید شد باید به رحمتش و غفرانش امید داشت و به سوی آن بازگشت تاجایگاهمان همان بهشت جاویدان رفت و از نعمتهایش بهره برد و درکنار بندگان مؤمن دیگرش باشیم.

وی با اشاره به مناسبت‌های جاری و درپیش رو افزود: یکی از مناسبت‌های اخیر سالروز تأسیس نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل در سال 58 است که هدف و فرمان امام راحل این بود که در مملکت همه باید ازنعمت سواد برخوردار باشند و بی‌سوادی دراین مرزوبوم نباید باشد و سواد علم ثروت،  صنعت، تکنولوژی، پیشرفت و استقلال را به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه بندرچارک با تبریک به مناسبت میلاد حضرت عیسی ، بیان داشت: حضرت مسیح از پیامبران و معجزات بزرگ الهی است واین پیامبر در نزد خداوند تبارک وتعالی جایگاه رفیعی دارد.

کثیر با اشاره به  روز9دی، این روز را روز بزرگ بصیرت وهمراهی میلیونی مردم شریف وفهیم ایران همراه بارهبری بزرگوارایران دانست وگفت:  دشمنان داخلی وخارجی پیوسته درحال برنامه‌ریزی وطرح براندازی این انقلاب هستند که باتوکل به خداوند وبصیرت مردم شریف ایران این انقلاب پا برجاخواهد ماند.

وی در پایان یادآور شد: روز9دی نشان دادکه فتنه هنوز وجود دارد اما مردم بصیروفهیم ایران وخداوند تبارک وتعالی پشتیبان وحامی این انقلاب وحکومت اسلامی علوی هست.

کثیر تصریح کرد: آمریکا دست ازدشمنی با ایران برنخواهد داشت وخواص وعوام باید آماده دفاع همه جانبه باشیم، سفارش همیشگی رهبر عزیز به خواص وعوام ملت این است که باید بصیرت داشته باشیم ودشمن رابشناسیم.

امام جمعه بندرچارک خاطرنشان کرد: حرکت کم‌خردانه وقابل تأمل مسؤول و اعضای شورای شهردر تغییرنام محله سلمان فارسی به نام هارون یکی از شیوخ عرب خلیج نشین وحدت و زندگی پرازمحبت ومسالمت آمیزاین شهر را مورد هجمه قرار می‌دهد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید