خبر فوری

مسابقات انتخابی رقابت‌های بین‌المللی قرآن دانش‌آموزی برگزار شد

تهران- هرمزبان – مسابقات انتخابی تیم جمهوری اسلامی ایران جهت حضور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز چهارشنبه آموزش و پرورش، مسابقات انتخابی تیم ایران در شهرری (کانون فرهنگی و هنری سمیه) به صورت مجازی و به میزبانی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

 در این مسابقات ۳۳ نفر از دانش آموزان برتر در رشته قرائت و حفظ قرآن کریم به صورت مجازی با یکدیگر به رقابت پرداختند که در نهایت نفرات اول هر رشته به تفکیک دختران و پسران برای حضور در هفتمین دوره مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم دانش‌آموزان جهان اسلام که به میزبانی جمهوری اسلامی ایران در اسفندماه ۱۴۰۰ برگزار می شود، راه می یابند.

 سایر دانش آموزان شرکت کننده نیز منتظر وصول دعوت نامه از سایر کشور ها خواهند بود تا پس از قطعی شدن برگزاری مسابقات زیر ۱۸ سال با نظر «مرکز قرآن سازمان اوقاف امور خیریه» و «دبیرخانه کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم»، مقدمات حضور آنان در مسابقات بین‌المللی حفظ و قرائت قرآن کریم زیر ۱۸ سال سایر کشورها فراهم شود.

بنابر گزارش آموزش و پرورش اسامی دانش آموزان برگزیده متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید