خبر فوری

تمدید با فرهاد تا 1403؛ توافق مجیدی و آجورلو

هرمزبان – مدیرعامل و سرمربى باشگاه استقلال در خصوص تمدید قرارداد فرهاد مجیدى به مدت سه سال توافق كردند.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در جلسه دکتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از كادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا پایان فصل 1403-1402 توافق شد. گفتنی است این موضوع پس از انجام مراحل اداری و قانونی مجددا به صورت رسمی توسط باشگاه استقلال اعلام خواهد شد.
در جلسه مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم فوتبال بزرگسالان این باشگاه در جهت تثبیت و حمایت از کادر فنی، درخصوص تمدید مدت قرارداد فرهاد مجیدی تا پایان فصل 1403-1402 توافق شد. فرهاد مجیدی عصر روز شنبه جلسه ای طولانی را با مصطفی آجورلو درباره مسائل مختلف برگزار کرد و در این جلسه مقرر شد که سرمربی آبی ها قراردادش را تمدید کند. مجیدی تا 1401 با استقلال قرارداد داشت و حالا دو فصل دیگر به این قرارداد اضافه خواهد شد. در اطلاعیه باشگاه استقلال در این خصوص آمده است که بعد از انجام مراحل اداری و قانونی موضوع تمدید قرارداد مجیدی به طور رسمی از سوی باشگاه اعلام خواهد شد.
با حکم آجورلو، بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید استقلال انتخاب شد. طی حکمی از سوی دکتر مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه استقلال؛ بیژن طاهری به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال منصوب شد. همچنین باشگاه استقلال از زحمات و تلاش بهرام امیری در طول دوران مسئولیت تشکر و قدردانی می‌کند. بیژن طاهری از پیشکسوتان خوش‌نام باشگاه استقلال است که سال‌ها با پیراهن این تیم به میدان رفته و سابقه مربیگری در تیم‌های مختلف از جمله استقلال را در کارنامه خود دارد.
پس از انتخاب بیژن طاهری به عنوان سرپرست استقلال، فرزاد مجیدی به کادرفنی این تیم اضافه شد. به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال؛ طی یک تفاهم در جلسه مدیرعامل باشگاه استقلال با سرمربی تیم بزرگسالان، ضمن قدردانی از زحمات فراوان فرزاد مجیدی در حوزه مدیریت اجرایی، ایشان از این پس عضوی از کادرفنی تیم فوتبال بزرگسالان استقلال خواهند بود.
بیژن طاهری در خصوص انتصابش به عنوان سرپرست تیم استقلال گفت: از این اتفاق خوشحال هستم و بعد از پیشنهاد آجورلو و موافقت فرهاد مجیدی از امروز کارم را آغاز خواهم کرد.
طاهری با اشاره به این موضوع که همیشه حامی استقلال بوده است، عنوان کرد: حضور آجورلو اتفاقات بزرگی را برای استقلال رقم خواهد زد، از طرفی به این کادر فنی ایمان دارم چون خودم هم زمانی عضو همین کادر فنی بودم.
طاهری تأکید کرد: شاید اگر در یکی دو سال اخیر برخی اتفاقات نمی‌افتاد، دست استقلال از جام کوتاه نمی‌شد اما الان زمان مطرح کردن دلایل این اتفاقات نیست. مطمئنا اتفاقات خوبی در راه است و تمدید قرارداد فرهاد مجیدی خودش یکی از نشانه‌های اعتماد مدیرعامل و اعتقاد مجموعه مدیریتی استقلال به این مربی است.
سرپرست جدید تیم استقلال خاطرنشان کرد: اگر من حمایتی از مربیان استقلال کردم به این دلیل بوده که اعتقاد داشتم همیشه باید از تیم حمایت صورت بگیرد. فرقی نمی‌کند چه کسی سرمربی باشد. هر زمان در تیم بودم یا نبودم از استقلال حمایت کردم و حالا هم از همه می‌خواهم پشت تیم باشند.
طاهری یادآور شد: مطمئنا از من بالیاقت‌تر برای حضور به عنوان سرپرست در استقلال وجود دارد اما این بار قرعه به نام من افتاده و از طریق رسانه شما از همه پیشکسوتان رخصت می‌گیرم و امیدوارم بتوانم در مدت زمان حضورم منشأ خیر باشم.
طاهری در پاسخ به این سؤال که چه توصیه‌ای به هواداران و پیشکسوتان این تیم دارد، گفت: توصیه من اتحاد و همدلی است. فراموش نکنید چند سال است که اتحاد و همدلی بین هواداران و پیشکسوتان از بین رفته است. دلم می خواهم امسال این اتحاد بین تیم وجود داشته باشد و همه از استقلال حمایت کنند. ما همه زیر پرچم استقلال هستیم و معتقدم امسال نوبت این تیم است که برای قهرمانی دور افتخار بزند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید