خبر فوری

اعلام فهرست ۹۵ پایگاه واکسیناسیون ویژه دانش آموزان تهرانی

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران جزئیات فعالیت ۹۵ مرکز واکسیناسیون ویژه دانش آموزان شهر تهران و خانواده‌هایشان را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا، مسعود ثقفی پیرامون واکسیناسیون دانش آموزان و خانواده‌هایشان اظهار کرد: ۹۵ مرکز برای این امر آماده شده که از مدارس‌اند. در روزهای پنج‌شنبه و جمعه (۱۵ و ۱۶ مهرماه) این هفته حدود ۹۵ مدرسه میزبان تمام دانش آموزان و خانواده‌هایشان برای انجام واکسیناسیون هستند.

وی افزود: این مراکز جدای از مراکزی که وزارت بهداشت برای این کار اختصاص داده، آماده شده‌اند و در روزهای پنج شنبه و جمعه، به مراکز واکسیناسیون وزارت بهداشت اضافه خواهند شد.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه گروه سنی تزریق واکسن ۱۲ تا ۱۸ سال است، گفت: حضور دانش آموزان در این مراکز داوطلبانه و اختیاری است. از خانواده‌ها دعوت می‌کنیم در این مراکز حضور یابند. این مراکز دایر شده‌اند تا روند واکسیناسیون دانش آموزان تسریع شود.

ثقفی افزود: نیازی به ثبت اطلاعات در سامانه وزارت بهداشت پیش از مراجعه به مراکز یاد شده نیست و بعد از حضور در مراکز، ثبت اطلاعات انجام خواهد شد.

برای مشاهده اسامی و آدرس پایگاه‌های مذکور، اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید