خبر فوری

تعیین مجازات برای مسئولانی که اموال خود را کتمان و خلاف واقع اعلام کنند

تسنیم نوشت: نایب‌رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: بر اساس مصوبه این کمیسیون، اگر مقامات اموال خود را کتمان و اعلام نکردند یا خلاف واقع اعلام کردند مجازات درجه ۶ و انفصال از خدمت برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام حسن نوروزی نایب رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به طرح ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان گفت: رسیدگی به طرح مذکور با حضور مسئولانی از وزارت اطلاعات، ریاست جمهوری، قوه قضائیه، وزارت دادگستری و همچنین مرکز پژوهش های مجلس و مرکز تحقیقات قم در دستورکار جلسه اخیر اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی قرار داشت.

وی با بیان اینکه در این جلسه 2 ماده از طرح ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان  بررسی و به تصویب رسید، افزود: براساس مصوبه اول اعضای کمیسیون حقوقی و قضایی، مسئولان و کارگزاران ملزم به ثبت اموال هستند و در غیر این صورت از حقوق و مزایا محروم می شوند و حکم انتصاب آنها به تاخیر می افتد.

نایب رئیس کمیسیون قضایی مجلس در تشریح مصوبه دوم اعضای کمیسیون متبوعش، بیان کرد: براساس مصوبه دیگر اعضای کمیسیون، اگر مقامات اموال خود را کتمان کرده و اعلام نکردند یا خلاف واقع اعلام کردند مجازات درجه 6 و انفصال از خدمت برای آن ها در نظر گرفته خواهد شد.

حجت الاسلام نوروزی اظهار کرد: رسیدگی به سایر مفاد طرح ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان به جلسه بعدی کمیسیون موکول شد که پس از اتمام بررسی ها، طرح جهت رسیدگی در جلسه علنی تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

23219

منبع: خبرآنلاین

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید