خبر فوری

امروز، آخرین مهلت ثبت‌نام کنکوری های دانشگاه آزاد

پذیرفته شدگان نهایی مقطع کارشناسی آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی سال ۱۴۰۰ که دانشگاه آزاد اسلامی را برای ادامه تحصیل انتخاب کرده اند، تا پایان امروز شنبه ۱۰ مهر ماه فرصت دارند نسبت به ثبت نام در این دانشگاه اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایسنا،‌ بنا بر اعلام قبلی مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی، ثبت‌نام از پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی این دانشگاه که از روز سه‌شنبه ۶ مهر آغاز شده، تا پایان امروز شنبه دهم مهرماه ادامه دارد.

پذیرفته شدگان رشته‌های با آزمون ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی در مدت زمان باقی مانده می‌توانند جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، به راهنمای ثبت نام که در سامانه این مرکز به آدرس sanjesh.iau.ir قرار گرفته است مراجعه کنند.

مرکز سنجش، پذیرش و امور فارغ‌التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به پذیرفته شدگان توصیه کرده که با توجه به شرایط کرونا جهت حفظ سلامتی، داوطلبان از مراجعه حضوری به این مرکز خودداری نمایند و جهت ثبت درخواست الکترونیکی به سامانه ticket.azmoon.iau.ac.ir مراجعه کنند و درخواست خود را همراه با مستندات لازم ( کارنامه وسایر موارد ذکر شده در راهنمای ثبت نام) ، ثبت کنند.

پذیرفته شدگان کلیه محل های دانشگاهی جهت اطلاع از زمان و چگونگی تحویل مدارک به آدرس سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش خود مراجعه کنند. همچنین جهت اطلاع از شرایط و ضوابط ثبت نام، راهنمای مقطع مورد نظر خود را از سامانه sanjesh.iau.ir دریافت و مطالعه کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید