خبر فوری

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۱۰ مهر / مشکل لمس نمایشگر در آیفون ۱۳

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز شنبه دهم مهر ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، در جدول‌های زیر، قیمت موبایل تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

کاربران از مشکل لمس نمایشگر در سری آیفون ۱۳ و آیفون‌های قدیمی با iOS 15 خبر می‌دهند

برخی کاربران سری آیفون ۱۳ از بروز مشکل تاچ روی دستگاه‌های جدیدشان اطلاع می‌دهند. این مشکل باعث می‌شود آیفون به لمس‌های کاربر واکنش نشان ندهد و برای حل آن لازم است دستگاه را ریستارت کنید یا اینکه چندبار روی صفحه بزنید تا لمس شما عمل کند. البته ظاهرا این مشکل محدود به جدیدترین گوشی‌های اپل نیست و کاربران آیفون‌های قدیمی با iOS 15 هم چنین مشکلی را تجربه کرده‌اند.

کاربران در چند مرجع مختلف از جمله ردیت، توییتر، انجمن پشتیبانی اپل و MacRumors از بروز مشکل تاچ در آیفون‌های جدیدشان نوشته‌اند. عده‌ای می‌گویند قابلیت Tap to Wake که باعث می‌شود با یک لمس صفحه آیفون روشن شود، دچار مشکل شده و عده دیگری از بروز مشکلات سراسری تاچ در سیستم یا عدم دریافت ورودی لمسی در اپلیکیشن‌ها خبر داده‌اند.

اگر گزارش‌های منتشر شده فقط محدود به آیفون ۱۳ بودند، می‌توانستیم آن را متاثر از خطای عملکردی سخت‌افزار گوشی بدانیم، اما با توجه به اینکه عده‌ای از دارندگان آیفون‌های قدیمی پس از نصب iOS 15 مشکلات مشابهی را گزارش کرده‌اند، این اتفاق می‌تواند ناشی از یک باگ نرم‌افزاری باشد.

آپدیت iOS 15 که هفته پیش منتشر شد، از زمان انتشار مشکلات زیادی را به‌خصوص روی آیفون ۱۳، اپل واچ و اپل موزیک به وجود آورده است. اپل وعده داده که آپدیتی برای حل مشکلات متنوع این نسخه منتشر کند و با توجه به رخدادهای کنونی، iOS 15.0.1 احتمالا زودتر از انتظار به دست کاربران خواهد رسید.

از سوی دیگر، این احتمال وجود دارد که رفع مشکلات حاضر به انتشار iOS 15.1 موکول گردد تا مراحل آزمایش بتا تا ماه آینده پشت سر گذاشته شود. Zollotech، یوتیوبر و آزمایش‌کننده نرم‌افزارهای بتای اپل در جدیدترین ویدیوی خود گفته که جدیدترین بتای iOS 15.1 ظاهرا مشکلات iOS 15 را برطرف کرده است.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

قیمت گوشی‌های شرکت هواوی

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی



منبع: تجارت نیوز

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید