خبر فوری

نمایشگاه عکس دفاع مقدس در کیش گشایش یافت

کیش – ایرنا – نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان “سپید، آبی – سپید صلح، آبی آرامش” همزمان با فرا رسیدن این هفته در کیش گشایش یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، این نمایشگاه شامگاه چهارشنبه با حضور سعید پورعلی معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان منطقه آزاد و فرمانده سپاه ناحیه کیش و سعید صادقی عکاس جنگ و حامد مغروری طراح گرافیست گشایش یافت.

این نمایشگاه از ۲ بخش عکس و پوستر تشکیل شده که در ان حدود ۲۰ قطعه عکس از آثار سعید صادقی و مهرزاد ارشدی عکاسان جنگ تحمیلی و ۱۰ اثر طراحی گرافیک از حامد مغروری به نمایش گذاشته شده است.

بخش عکس این نمایشگاه شامل عکس های عملیات رزمندگان اسلام در جبهه های حق علیه باطل، جانفشانی شهدا وایثارگران در بخش های مختلف خط مقدم جبهه و پیشتیبانی از رزمندگان است.

بخش پوستر نیز جدیدترین آثار مغروری در خصوص دفاع مقدس و تلفیقی از نهضت عاشورا و جنگ تحمیلی بوده که نمایشگاه همه روزه عصرها از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر در مرکز همایش های بین المللی دفاع مقدس آماده بازدید علاقه مندان است.

اجرای تئاتر خیابانی، برپایی نگارخانه عکس‌های دفاع مقدس در مبادی ورودی جزیره، شب عکس،  ، پادکست‌ها و مارش‌های نظامی و ماندگار در فرودگاه و بندرگاه ، مسابقات کتاب خوانی و نامه‌ای به یک شهید در سطح گروه سنی کودک و نوجوان از جمله برنامه های تدوین شده ویژه گرامیداشت هفته دفاع مقدس توسط امور فرهنگی و فرهنگسراهای کیش است.

برگزاری ۳۰ برنامه شاخص فرهنگی و اجتماعی به مناسبت گرامیداشت هفت ه دفاع مقدس در این جزیره برنامه ریزی شده است.

۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید