خبر فوری

بیست و دومین استاندارهرمزگان کیست/لیست پیشنهادی ارسال شد

هرمزبان – این روزها انتخاب استاندار هرمزگان در دولت سیزدهم به نقل محافل سیاسی و بعضا اجتماعی، ورزشی و فرهنگی استان هرمزگان تبدیل شده به گونه ای که هر روز نام شخصی مطرح و پیام های تبریک و تأسف همراه آن مخابره می شود اما در واقعیت نام چه کسی یا کسانی برای نشست بر صندلی استانداری هرمزگان مطرح است.

تاکنون بیست و یک استاندار در هرمزگان فعالیت کرده اند که از چهره های شاخص کشوری تا استانی را شامل می شد افرادی که بعد ها سر از دفتر ریاست جمهوری، وزارتخانه ها، مدیرعامل سازمان های کشوری و حتی مجلس هم سردرآوردند.

اما با روی کار آمدن دولت سیزدهم تاکنون شاهد تغییرات استانداری دو استان خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز بوده ایم و این روزها گمانه زنی برای سایر استان ها نیز به بحث داغ فضای مجازی تبدیل شده است که هرمزگان از این قاعده مستثنی نبوده و نیست.

اما در این بین یک منبع آگاه از ارسال اسامی پیشنهادی از سوی مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس به وزارت کشور خبر داد و افزود: در این لیست پیشنهادی نفراتی قابل و توانمند حضور دارند که تعداد آن ها زیاد و دست وزارت کشور باز گذاشته شده که چه در این لیست یا خارج از لیست فرد توانمندی را برای هرمزگان انتخاب کنند.

در این بین شاید سرشناس ترین افراد و محتمل ترین نفرات پیشنهادی نیز به نام های حسین هاشمی تختی(استاندار اسبق و نماینده ادوار هرمزگان در مجلس)، احمد راستی(فرماندار اسبق بندرعباس و معاون ندسا)، ابوالقاسم جراره(نماینده ادوار مجلس و رئیس ستاد ابراهیم رئیسی در انتخابات ۹۶ و ۱۴۰۰)، سید محمدرضا طباطبایی(معاون اسبق فرمانداری بندرعباس و مدیر خبرگزاری تسنیم در هرمزگان) و اباذر سالاری(فرمانده سپاه امام سجاد(ع)) از نفرات بومی و مهراله رخشانی مهر(رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور)، محمد علی شجاعی(استاندار خراسان شمالی) و محسن منصوری(مدیرعامل بنیاد علوی) از مدیران فعلی در سطح کشور می رسیم. البته در لیست پیشنهادی نام افراد دیگری هم ظاهرا وجود دارد اما شانس کمتری نسبت به این نام های اعلام شده دارند.

حال باید منتظر ماند و دید که طی هفته های آینده چه کسی بر مسند استانداری هرمزگان تکیه خواهد زد تا بیست و دومین استاندار هرمزگان لقب بگیرد، استانداری که هرمزگان را به عنوان قطب اقتصادی کشور باید اداره و مدیریت کند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید