خبر فوری

کیش میزبان مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ساحلی شد

کیش – ایرنا – مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم کیش گفت: مرحله پلی آف لیگ برتر والیبال ساحلی مردان ایران جام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به میزبانی این جزیره برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از ایرنا، عزیرالله فرضی پور روز جمعه اظهار داشت: دور پایانی مرحله مقدماتی این رقابت ها از روز چهارشنبه ۲۴ شهریور در تهران آغاز شده و امروز جمعه ۲۶ شهریور  به پایان می رسد و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود می کنند.

وی اضافه کرد: تاکنون صعود ۶ تیم شامل موج سواران ساحل نوشهر، ساوانا بهشهر، شهداب یزد، پیکان بندر دیر، هورسان رامسر و رعد پدافند تهران به مرحله نهایی قطعی شده است.

فرضی پور گفت: زمان این مسابقات بر اساس تقویم اعلامی از سوی فدراسیون والیبال جمهوری اسلامی خواهد بود.

مجموعه ورزشی والیبال ساحلی کیش یکی از زیباترین زمین‌های والیبال ساحلی در آسیا و از جمله جاهای دیدنی این جزیره به‌ شمار می‌رود.

این مجموعه شامل سه زمین والیبال اختصاصی با نورپردازی استاندارد می‌شود که در سه شیفت و با امکانات جانبی در اختیار علاقمندان دارد و تاکنون میزبان رقابت‌های بین‌المللی والیبال ساحلی بسیاری بوده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید