خبر فوری

استنکاف «علی‌اکبر صالحی» از اجرای قانون لغو تحریم‌ها محرز شد

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: براساس کارشناسی‌های مختلف، استنکاف رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در امتناع و یا ممانعت از اجرای قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها محرز شد.

علی خضریان در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نشست عصر امروز(سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ماه) کمیسیون اصل نود مجلس که به بررسی پرونده‌های موجود در کمیته‌های این کمیسیون و ارائه گزارش از سوی آن‌ها پرداخته شد، اشاره کرد و گفت: در این نشست گزارش کمیته سیاسی، نظامی و امنیتی کمیسیون پیرامون اجرای قانون راهبردی برای لغو تحریم‌ها و صیانت از منافع ایران قرائت شد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه این قانون در ۱۲ آذر ماه سال ۱۳۹۹ به تصویب مجلس رسید و سازمان انرژی اتمی را موظف به اجرای مفاد آن کرد، اظهار کرد: براساس کارشناسی‌های مختلف و جلساتی که با رئیس سابق سازمان انرژی اتمی و معاونین این سازمان در کمیسیون اصل نود برگزار شد و نیز ارسال نامه حاوی سوالات مختلف از علی‌اکبر صالحی، استنکاف وی در امتناع و یا ممانعت از اجرای این قانون محرز شد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر این اساس، مقرر شد گزارش کامل این موضوع که به تصویب اعضای کمیسیون اصل نود رسیده است، جهت قرائت در جلسه علنی به هیئت‌رئیسه مجلس ارجاع شود.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید