خبر فوری

پیروزی 12 گله بایرن در جام حذفی/ صعود آرسنال به مرحله بعدی لیگ کاپ با 6 تایی کردن وست برومویچ

هرمزبان – بایرن مونیخ حسابی از خجالت مهمان دسته پنجمی خود درآمد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، بایرن مونیخ در چارچوب دور اول جام حذفی آلمان مهمان برمر (حاضر در دسته پنجم فوتبال آلمان) بود. تیم ناگلزمان که در این بازی به نوعی بیشتر به بازیکنان ذخیره میدان داده بود، توانست با تحقیر میزبان، به راحتی آب خوردن به مرحله بعد صعود کند. در شبی که یولیان ناگلزمان به تعدادی از ستاره‌های تیمش از جمله مانوئل نویر و روبرت لواندوفسکی استراحت داد، باواریایی ها با درخشش اریک ماکسیم چوپو موتینگ و جمال موسیالا، توانست به یک یپروزی پرگل برسند.
تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که چوپوموتینگ گل اول بازی را به ثمر رساند. این مهاجم کامرونی با زدن سه گل دیگر در دقایق 25، 35 و 82 و دادن سه پاس گل، بهترین بازیکن میدان بود. جمال موسیالا هم در دقایق 16 و 49، دو بار موفق به گلزنی شد و دیگر گل های بایرن در این دیدار را یان لوکا وارم (گل به خودی-27)، مالیک تیلمان (47)، لروی سانه (65)، میکائیل کوآیزون (80)، بونا سار (86) و کورنتتن تولیسون (88) به ثمر رساندند. ضمن اینکه تیم برمر از دقیقه 76 با اخراج اوگو ماریو نوبیله، 10 نفره شد. بایرنی ها که از دو دیدار ابتدایی شان در رقابت های این فصل بوندس‌لیگا به 4 امتیاز رسیدند، در دیدار بعدی شنبه آینده میزبان هرتابرلین خواهند بود.

– آرسنال با کسب برد روحیه بخش 6-0 مقابل وست برومویچ، خودش را به دور سوم مسابقات لیگ کاپ انگلیس رساند. صرف نظر از قدرت حریف، کسی نمی تواند تاثیر روانی این برد بر روی شاگردان میکل آرتتا را انکار کند. توپچی ها که فصل را با دو باخت آغاز کردند، در بازی شب گذشته با ترکیب نسبتا قدرتمندی به مصاف حریف خود آمدند و در نهایت آن ها را گلباران کردند. درخشش پیر امریک اوبامیانگ از نکات برجسته این مسابقه بود. حالا میکل آرتتا می تواند نفسی به راحتی بکشد ولی قرار نیست کار او آسان تر شود چرا که توپچی ها باید در گام بعدی خود، در چارچوب هفته سوم لیگ برتر انگلیس به مصاف منچسترسیتی بروند. 
شاگردان میکل آرتتا که در دو هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر  با نتایج مشابه 2-0 مغلوب برنتفورد و چلسی شدند، در دیدار امشب برابر وست بروم نمایش بهتری داشتند و توانستند با 6 گل به برتری برسند. پی‌یر امریک اوبامیانگ که در این دیدار به ترکیب اصلی توپچی ها برگشت، با زدن سه گل در دقایق 17، 45 و 63، ستاره تیمش بود. ضمن اینکه او یک پاس گل هم در این دیدار به نام خود ثبت کرد. سه گل  دیگر آرسنال در این دیدار را نیکلاس په‌په (45+1)، بوکایو ساکا (50) و الکساندر لاکازت (69) به ثمر رساندند. آرسنالی ها با این پیروزی روحیه بخش خود را برای دیدار دشوار روز شنبه در خانه منچسترسیتی آماده خواهند کرد.
با پایان یافتن دور دوم مسابقات لیگ کاپ انگلیس، قرعه کشی مرحله بعدی این مسابقات انجام شد. بر اساس قرعه کشی صورت گرفته قرار نیست شاهد رویارویی شش قدرت اول فوتبال انگلیس با یکدیگر باشیم. بازی های مرحله بعد در هفته ای که 20 سپتامبر آغاز خواهد شد، برگزار خواهند شد. این شما و این نتیجه قرعه کشی دور بعد لیگ کاپ:
کوئینز پارک رنجرز – اورتون
پرستون – چلتنهام
منچستریونایتد – وست هم
فولام – لیدز یونایتد
برنتفورد – اولدهام
واتفورد – استوک سیتی
ویگان – ساندرلند
چلسی- استون ویلا
نوریچ – لیورپول
برنلی – راچدیل
آرسنال – ویمبلدون
شفیلد یونایتد – ساوتهمپتون
منچسترسیتی – ویکومب
میلوال – لسترسیتی
وولورهمپتون – تاتنهام
برایتون – سوانزی

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید