خبر فوری

تروریست‌ها به دنبال پراکندن ناامنی در کل منطقه هستند/ هوشیار نباشیم آسیب می‌بینیم

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی ظهر امروز در جمع شماری از دانشجویان دانشگاه‌های استان هرمزگان اظهار کرد: نسل جوان هر جامعه‌ای محور اصلی توسعه و مسؤولیت‌پذیری در مسیر پیشرفت آن است و ما در شرایط حاضر به تحرک هر چه بیشتری از سوی جامعه جوان کشورمان نیاز داریم.

وی با بیان اینکه جمعیت بالای جوان کشور یک فرصت برای آینده ایران اسلامی است، خاطرنشان کرد: وجود حتی یک جوان بیکار در جامعه آسیب به شمار می‌رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی کرد که هر جوانی بتواند با اعتماد به نفس نسبت به ایجاد اشتغال برای خودش گام بردارد و منتظر کار دولتی و پشت‌میزنشینی نماند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: بزرگ‌ترین آسیب ناشی از بیکاری جوانان به پیکره اقتصاد کشور وارد می‌شود چرا که برای پرورش هر جوان تحصیل‌کرده در این کشور میلیون‌ها تومان هزینه شده اما عملا استفاده از این توان نمی‌شود.

نعیم‌آبادی از جوانان خواست تا همکاری خود با بخش‌های صنعتی در دانشگاه‌ها گسترش دهند و کار واقعی را به طور عملی بیاموزند و تلاش کنند تا پس از تحصیل در دانشگاه به فکر اشتغال پایدار برای خود با محوریت خوداشتغالی باشند و کار را صرفا پشت‌میزنشینی ندانند بلکه اراده خود را برای کار جزم کرده و آینده خود را با اراده خود بسازند.

وی یکی از مهم‌ترین موضوعات مورد توجه جوانان را هوشیاری در برابر مسائل روز جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: هوشیاری و بصیرت نسل جوان یک جامعه موجب خنثی‌شدن توطئه‌های دشمنان می‌شود و نسل جوان باید با نگاه دقیق به هر مسأله‌ای در پیرامون خود، وظایف و رسالت‌های خود را بشناسد.

امام جمعه بندرعباس تأکید کرد: اوضاع کنونی منطقه و جهان به سمت افراطی‌گری پیش می‌رود و بیشترین سود و منفعت را از کشتار و آشوب در منطقه، غربی‌ها می‌برند که انبارهای اسلحه خود را به فروش می‌رسانند و از سوی دیگر منابع ملت‌ها را با قیمتی مفت از چنگ آنان در می‌آورند.

نعیم‌آبادی گفت: تروریست‌ها و حامیان منطقه‌ای‌شان به دنبال پراکندن تخم نفاق و یأس در سطح منطقه و ناامن ساختن کشورهای مختلف بخصوص کانون ثبات یعنی ایران هستند و اگر ما در برابر توطئه‌های آنان هوشیار نباشیم، آسیب خواهیم دید.

وی تصریح کرد: نسل جوان جامعه امروز ما نسلی آگاه و هوشیار و انقلابی است و باید بصیرت خود را با نگاه به فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حفظ کند و اجازه هرگونه سوءاستفاده را از دشمنان بگیرد.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید