خبر فوری

فسخ یک طرفه و جدایی از استقلال/ مظاهری: در لیست سیاه مددی بودم!

هرمزبان – رشید مظاهری، دروازه بان استقلال ظهر دیروز با حضور در سازمان لیگ قراردادش را یک طرفه فسخ کرد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، در حالیکه کاروان استقلال در امارات به سر می برد، حواشی پیرامون این باشگاه پیش از دیدار برابر الهلال به اوج خود رسیده و پس از اینکه رشید مظاهری، محمدحسین مرادمند و محمد دانشگر روز گذشته از سفر به دبی خودداری کرده بودند، حالا خبر می رسد که گلر آبی پوشان قراردادش را با این تیم فسخ کرده است.
مظاهری که طی هفته های گذشته جلسات فراوانی را به همراه وکیلش با احمد مددی مدیرعامل استقلال برگزار کرد، با مدیران باشگاه به توافق دست پیدا نکرد. قول ها و وعده هایی که مدیران باشگاه برای پرداخت مطالبات این دروازه بان داده بودند عملی نشد و با این وجود، مظاهری تصمیم گرفت تا در تمرینات تیمش حضور پیدا کند.
گلر آبی ها حتی در این زمینه نیز یک پست اینستاگرامی منتشر و اعلام کرد که قصد دارد به فوتبالش در استقلال ادامه دهد. اما روز گذشته این دروازه بان در حاشیه آخرین تمرین تیم در تهران از پرویز مظلومی عضو هیئت مدیره باشگاه خواست تا به مشکلات مالی بازیکنان توجه کنند که این بار نیز از سوی مظلومی، تنها قول هایی مبنی بر پرداخت مطالبات طی روزهای آینده داده شد.
حالا مظاهری پس از اینکه از حضور در فرودگاه و سفر به دبی خودداری کرده بود، علاوه بر حذف پست اینستاگرامی که مبنی بر ماندنش در استقلال منتشر کرده بود، قراردادش را نیز به صورت یک طرفه فسخ کرده است تا بدین ترتیب به نظر برسد او و استقلال به پایان کار خود رسیده اند. اطلاعاتی که از جلسه چند هفته پیش میان مظاهری و وکیلش با احمد مددی به دست رسیده، نشان می دهد که مدیرعامل استقلال آن زمان به سنگربان تیمش اعلام کرده است که مبلغ قرارداد او رقم بالایی است و این باشگاه قادر به پرداخت آن نیست. مددی از مظاهری درخواست کرده که مجددا از میزان قراردادش بکاهد تا باشگاه بتواند به همکاری خود با این گلر ادامه دهد.
مسئله ای که با مخالفت مظاهری و وکیل او همراه بوده چرا که سنگربان استقلال پیش از این نیز با درخواست مددی مبلغ قراردادش را کم کرده بود و حتی برخی از آپشن های موجود در این تفاهم نامه را نیز حذف کرده بود. این مسئله باعث شد تا مدیرعامل استقلال خطاب به مظاهری اعلام کند چنانچه او خواستار دریافت مطالباتش است، باشگاه می تواند به جای پرداخت این بدهی ها، رضایت نامه این بازیکن را صادر کند. با وجود اینکه جلسات میان دو طرف به خوبی پیش نرفت و حتی وکیل مظاهری مدعی شد که احمد مددی به او اعلام کرده که این گلر می تواند جدا شود، اما مظاهری در تمرینات حضور پیدا کرد ولی روز سفر به دبی راهی فرودگاه نشد و حالا نیز قراردادش را به صورت یک طرفه فسخ کرده است تا داستان رشید و استقلال اینگونه به پایان برسد.
مظاهری درخصوص مشکلاتش در استقلال گفت: قرارداد مرا آقای سعادتمند بست اما پس از ایشان، فشار زیادی از سوی مدیریت بر من وارد شد. جریمه هم شدم. شخصیت مرا خراب کردند و مرا اذیت شدند. مثلا یک ساعت قبل از بازی با پیکان، مرا جریمه کردند. بگذریم. با این وجود بخاطر تعهدی که با استقلال داشتم، ماندم. هفته پیش می خواستم بمانم اما تصمیم گرفتم که فسخ کنم. آقای مجیدی به من گفت که در لیست سیاه آقای مددی هستی.
واقعا نمی دانم که چرا با من مشکل داشتند. همیشه یک بحثی بود و یک اتفاقی رخ می داد که آقای مددی می خواست قرارداد مرا کم کند.  پس از پستی که هفته گذشته در اینستاگرام گذاشتم، کمیته انضباطی باشگاه 4 بار مرا احضار کرد. من 60 درصد قراردادم را گرفته بودم و مشکلی برای فسخ نداشتم. همان نیم فصل نیز می توانستم فسخ کنم. در قراردادم جوری بود که می توانستم یک طرفه فسخ کنم. من استقلال را دوست داشتم و دارم. خیلی سخت است جایی باشی که تو را نمی خواهند. 
وی درخصوص آینده اش گفت:
چندتایی پیشنهاد دارم و دارم فکر می کنم که تصمیم بگیرم.  هواداران استقلال خیلی به من لطف داشتند و امیدوارم که روزی جبران کنم. حتما در یک برنامه دیگر مفصل صحبت خواهم کرد و آنطوری که لایق هواداران است از آن ها تشکر می کنم. 
مظاهری در تیم استقلال اهواز و فولاد بازی کرد و خود را در فوتبال مطرح کرد اما اوج درخشش او در تیم ذوب آهن بود. رشید مظاهری 5 سال برای تیم فوتبال ذوب آهن بازی کرد و بعد از این که در این تیم حسابی چهره شد، به تیم فوتبال تراکتور رفت و یک سال نسبتا خوب در تیم فوتبال تراکتور داشت و سپس تیم فوتبال استقلال را برای ادامه همکاری انتخاب کرد.
با این حال او در تیم فوتبال استقلال روزهای چندان موفقی را نداشت و در پایان با دلخوری از این تیم جدا شد و طی روزهای آینده ششمین تیم دوره حرفه ای فوتبال خود را آغاز خواهد کرد. در کارنامه فوتبالی رشید مظاهری سه بازی ملی هم دیده می شود اما در مسابقات فوتبال لیگ سال گذشته هر چند او بیشتر از حسینی بازی کرد اما در پایان فصل، دور حضور در ترکیب اصلی تیم فوتبال استقلال را به دیگر دروازه بان این تیم یعنی حسینی باخت.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید