خبر فوری

شمار بستری‌های کرونایی در هرمزگان به ۷۰۹ نفر رسید

هرمزبان – سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۱۶۵ نفر دیگر در بیمارستان‌های استان شمار بستری‌های کرونایی در استان به ۷۰۹ نفر رسید.

دکتر فاطمه نوروزیان دوشنبه شب با اعلام خبر به رسانه‌ها افزود: اکنون ۱۱۹ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه (آی. سی. یو) بستری هستند و حال ۳۰ نفر از آن‌ها وخیم است.
وی بیان داشت: در ۲۴ ساعت گذشته با جان باختن هشت نفر دیگر از بیماران کرونایی در هرمزگان، شمار  جان‌باختگان در استان به ۲ هزار و ۲۳۸ نفر رسید.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اظهارداشت: جان‌باختگان چهار مرد و چهار زن در بازه سنی ۳۹ تا ۹۳ سال از شهرهای بندرعباس، قشم، میناب، جاسک بودند.
دکتر نوروزیان یادآورشد: از فردا سه‌شنبه شانزدهم شهریورماه تمام متولدان ۱۳۴۰ به قبل که از واکسیناسیون جا مانده اند می‌توانند بدون ثبت نام به یکی از مراکز تجمیعی در شهرستان بندرعباس برای تزریق واکسن مراجعه کنند.
وی با اشاره فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون از ساعت هشت صبح تا ۲۱ شب است افزود: در روزهای آینده یک مرکز تجمیعی جدید در شهرستان بندرعباس فعال خواهد شد.
این مسوول با اشاره به اینکه ساعت کاری مراکز واکسیناسیون افزایش می‌یابد، گفت: در حال حاضر ۲۱ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان دایر است که ۱۱ مرکز آن در شهرستان بندرعباس فعالیت دارند.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید