خبر فوری

واکنش ها به بازگشت رونالدو به منچستریونایتد؛ یک میلیون لایک در کمتر از یک ساعت!

هرمزبان – با یک تغییر جهت ناگهانی کریستیانو رونالدو که در روزهای گذشته به نظر می رسید در حال پیوستن به منچسترسیتی باشد، اکنون قرار است بازگشتی حماسی به اولدترافورد داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، ستاره یوونتوس پس از اینکه صبح امروز به بیانکونری اعلام کرد که در روزهای باقی مانده از پنجره تابستانی از این تیم جدا خواهد شد، با جت شخصی خود تورین را ترک کرد. با این حال یونایتد صبح روز جمعه سریع عمل کرد و به رونالدو پیشنهاد بازگشتی پرشور و حماسی را به اولدترافورد داد. این انتقال در حالی رخ داد که اوله گونار سولسشر، سرمربی یونایتد، نیز امروز فاش کرد شیاطین سرخ آماده هستند تا به رونالدو در ترک تورین کمک کرده و راهی برای جدایی از بیانکونری پیش پای او قرار دهند.
سولسشر در نشست خبری بازی با وولوز و در مورد رونالدو گفت: ” ابتدا بگویم که فکر نمی کردم رونالدو یوونتوس را ترک کند. اگر او به دنبال تیمی دیگر است، می داند که ما اینجا منتظر او هستیم. برای من رونالدو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است و باهم ارتباط مختصری هم داشته ایم. می دانم که برونو فرناندز نیز با وی ارتباط خوبی دارد و روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد او منتشر شده است. الا واکنش های هواداران و همبازی های قدیمی رونالدو را در مورد اینتقال بزرگ با هم مرور می کنیم.
– توئیت جالب توجه برونو فرناندز پس از پیوستن رونالدو به منچستر یونایتد. او خودش را مدیربرنامه رونالدو معرفی کرده است. (یعنی او کسی است که باعث شده CR7 به یونایتد بیاید)
– توئیت جالب برونو فرناندز. “هرگز رویاهایت را متوقف نکن”. فرناندز در کودکی آرزو داشت تا با رونالدو همبازی شود و به خواسته اش رسید.
– کریر رونالدو در منچستر یونایتد:
◉ 292 بازی
◉ 118 گل
◉ 54 پاس گل
◉ 2 بار بازیکن فصل لیگ برتر انگلستان
◉ 2 بار بازیکن سال اتحادیه بازیکنان حرفه‌ای انگلستان 
◉ 1 بار کفش طلای اروپا
◉ 1 بار کفش طلای لیگ برتر
◉ 1 بار جایزه پوشکاس
◉ 1 بار توپ طلا
– فوتی تونز با انتشار این کاریکاتور و تغییر مقصد رونالدو از منچسترسیتی به منچستریونایتد نوشته است:
فرگوسن رونالدو را به اولدترافورد بازگرداند زیرا بازی برای رقیب بسیار بسیار بسیار بسیار سخت است.
– توئیت پیوستن لیونل مسی به پاریس در صفحه رسمی این باشگاه با گذشت 17 روز تنها 870 هزار بار لایک شد در حالیکه توئیت حضور کریستیانو رونالدو در جمع شیاطین سرخ در همان یک ساعت نخست به یک میلیون لایک رسید و اکنون نیز عدد 1 میلیون و 300 هزار لایک را رد کرده است.
– رونالدو به دنبال این است تا رکورد بیشترین تعداد گل زده در یک فصل لیگ جزیره را از محمد صلاح بگیرد. فوق ستاره پرتغالی در فصل 2007-2008 با به ثمر رساندن 31 گل برای یونایتد، با رکورد آلن شیرر برابری کرد. رکوردی که بعدا سوارز نیز به آن رسید اما صلاح در فصل 2017-2018 این رکورد را با 32 گل زده شکست.
–  پائولو دیبالا هم تیمی رونالدو در یوونتوس با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت:
یادگیری، رشد و بازی با شما لذت بخش بود. امروز مرحله جدیدی در حرفه شما آغاز می شود و برای شما آرزوی موفقیت می کنیم! به زودی می بینمت
– طرح جالب و فان فاکس ساکر پس از پیوستن رونالدو به منچستر، درخصوص اینکه کدام تیم در فصل بعد قهرمان لیگ جزیره می شود؟
من سیتی
من یونایتد
چلسی
یا دیگر تیم ها؟ (حساب نکردن لیورپول میان مدعیان قهرمانی)
– واکنش رافائل واران به انتقال کریستیانو رونالدو به منچستریونایتد؛ این دو بازیکن هفت سال در برنابئو همبازی بوده و حالا در ترکیب شیاطین سرخ کنار هم به میدان می روند.
– استوری جالب نمانیا ماتیچ، هافبک باتجربه یونایتد؛ دوستان و خانواده عزیز، لطفا از من نخواهید لباس رونالدو را برای‌تان بگیرم.
– جورجینا رودریگز، نامزد رونالدو و طعنه با کارلو آنچلوتی؛ “امیدوارم این آنچلوتی این انتقال را تکذیب نکند.” کارلتو هفته گذشته اعلام کرد بر خلاف شایعات تمایلی به انتقال رونالدو به رئال مادرید ندارد.
– جانلوکا دی مارتزیو مدعی شد انتقال رونالدو به منچستر یونایتد مشخص شد و رقم 15 میلیون یورو به اضافه 8 میلیون یورو پاداش مورد توافق قرار گرفته است. پنج میلیون از هشت میلیون پاداش شروط ساده ای است و قاعدتا یوونتوس حداقل 20 میلیون یورو از این فروش درآمد خواهد شد. قرارداد تا سال 2023 و بند اختیاری تمدید به مدت یک فصل دیگر است.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید