خبر فوری

بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن بصیرت‌افزایی نسل جوان است

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبر گزاری برنا در هرمزگان، محمود رجبی چهارشنبه 1 آذر ماه 95 گفت: بهترین راه مقابله با جنگ نرم دشمن هدایت و بصیرت‌افزایی دانشجویان است و اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز با توجه به این مهم، برگزاری گفتمان های دینی را در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان با برگزاری گفتمان های دینی در مدارس و دانشگاه ها به دنبال تعمیق باورهای دینی، رفع شبهات اعتقادی و حل مسایل فردی در حوزه دین است.

کارشناس آموزش تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به نحوه برگزاری گفتمان دینی در دانشگاه ها تصریح کرد: گفتمان دینی از طریق تبادل و تعامل کلامی چهره به چهره در یک ارتباط دوسویه مبلغ و مخاطب به صورت گفتمان در فضای دانشگاه ها برگزار می‌شود.

رجبی با اشاره به اینکه برگزاری گفتمان های دینی تاثیر بسزایی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان دارد، تصریح کرد: برگزاری گفتمان های دینی از ضروریات جامعه است و این سازمان بر برگزاری آنهاتاکید جدی دارد.

وی در پایان تصریح کرد: تبلیغات اسلامی هرمزگان نیز به عنوان یک دستگاه فرهنگی برنامه های متعددی را اجرا می کند و یکی از مهم ترین برنامه های اجرایی در این زمینه برگزاری گفتمان های موضوعی است.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید