خبر فوری

۱۰۰۰ دانش آموز نیازمند هرمزگانی دارای تبلت می‌شوند

هرمزبان – مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) هرمزگان گفت: یکهزار دانش آموز نیازمند استان در قالب طرح نذر امام سجاد(ع) از تبلت بهره مند می‌شوند.

جلیل تراهی روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: طرح نذر امام سجاد(ع) به همت مرکز نیکوکاری امام سجاد(ع) و با همکاری کمیته امداد هرمزگان (ره) در حال اجراست.
وی بیان داشت: خیران و مردم نوعدوست هرمزگان می‌توانند تا پایان ماه صفر و ایام بازگشایی مدارس، نذرهای خود را برای تامین این تبلت‌ها به شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۰۶۴۸ کمیته امداد واریز کنند.
مدیرکل کمیته امداد هرمزگان از مرکزهای نیکوکاری، هیات های مذهبی، گروه‌های جهادی و افراد تاثیرگذار جامعه خواست که در این پویش با این نهاد جهت تحقق این مهم همکاری کنند.
وی خاطرنشان کرد: پویش نذر امام سجاد (ع) با هدف تامین هزار تبلت برای دانش آموزان نیازمند یکی از برنامه‌های محوری یازدهمین کنگره بین‌المللی امام سجاد (ع) هرمزگان است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید