خبر فوری

معاون امور هنری در پیامی درگذشت جهانگیر نظام‌العلما تسلیت گفت

معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت جهانگیر نظام العلما هنرمند پیشکسوت خوشنویسی را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان؛ نظام‌العلما هنرمند پیشکسوت خوشنویسی در سن ۸۷ سالگی درگذشت.

وی از کودکی خوشنویسی را دنبال کرد و بعد در هنرستان کمال الملک خوشنویسی را فرا گرفت. نظام العلما چند دهه در عرصه خوشنویسی فعالیت کرد و ۱۱ شهریورماه دار فانی را وداع گفت.

در پی درگذشت این هنرمند، سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیتی نوشته است:

هنر و خوشنویسی در تمام جنبه‌های زندگی جهانگیر نظام‌العلما جریان دارد و همواره از دریچه هنر و ادبیات و طبیعت جهان هستی را نگریست. از کودکی به خوشنویسی گرایش داشت و با جدیت و علاقه خوشنویسی را در هنرستان کمال الملک و نزد استادان فرا گرفت و تا امروز با عشق و علاقه خوشنویسی کرد، آموزش داد و برای تداوم و تقویت جریان خوشنویسی تلاش کرد.

استاد نظام‌العلما سال‌ها در روزنامه اطلاعات و کیهان خوشنویسی کرد و نشانه و عنوان روزنامه اطلاعات از جمله آثار ماندگار این هنرمند گرانقدر است.

درگذشت هنرمند گرانقدر جهانگیر نظام‌لعلما را به خانواده ارجمندش و جامعه هنری تسلیت می‌گویم و برای این هنرمند زنده‌ نام و زنده یاد علو درجات را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید