خبر فوری

«دستورالعمل گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس» ابلاغ شد

تهران- هرمزبان – دستورالعمل ویژه «گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس» به انضمام «محور برنامه ها» و «عناوین روزهای هفته دفاع مقدس» از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش روز شنبه مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش ؛ با توجه به اهمیت این ایام تاریخی و افتخارآفرین و با هدف ترویج فرهنگ ایثار، مقاومت، شهادت وتحکیم فرهنگ ولایت مداری، خودباوری، عزت ملی و دینی، از سوی معاونت پرورشی و فرهنگی، دستورالعمل ویژه «گرامیداشت چهل ویکمین سالگرد دفاع مقدس» به انضمام «محور برنامه ها» و «عناوین روزهای هفته دفاع مقدس» به ادارات کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل؛ حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس وترویج فرهنگ ولایت مداری، مقاومت، ایثار، جهاد و خودباوری دینی و ملی از اهداف این برنامه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی از سوی رژیم بعث عراق علیه جمهوری اسلامی ایران، به عنوان آغاز هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و  از ۳۱ شهریور تا ۶ مهر ادامه دارد.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید