خبر فوری

سپاه درزمینه تأمین نیروی انسانی به کادر درمانی خوزستان کمک می‌کند

اهواز- فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به وضعیت خاص کرونای استان خوزستان گفت: سپاه در زمینه تأمین نیروی انسانی به کادر درمانی خوزستان کمک می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور شامگاه چهارشنبه در حاشیه نشست توسعه و ساماندهی امکانات بهداشتی و درمانی در حوزه کرونای استان خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کرمانشاه حضور داشتیم که متوجه شدیم در خوزستان نیز مشکلات کرونا به یک وضعیت خاصی رسیده برای همین به این استان آمدیم تا بررسی کنیم که نیروی زمینی سپاه چه کمک‌هایی در این زمینه می‌تواند برای رفع مشکلات داشته باشد.

وی با اشاره به برگزاری جلسات با حضور استاندار خوزستان و اعضای ستاد مدیریت کرونا خوزستان افزود: نیازهای خوزستان عنوان و بررسی‌های لازم انجام و مقرر شد تا در زمینه تأمین نیروی انسانی همکاری داشته باشیم؛ البته این ساماندهی نیروهای تخصصی (کادر پزشکی) از چند روز قبل آغاز و امروز نیز چند گروه برای کمک به بخش درمان به آبادان اعزام شدند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: برای اهواز نیز در صورت افزایش تعداد بیماران بستری باید زیرساخت‌های پذیرش آنها وجود داشته باشد که پذیرفتیم تا ساختمان قدیمی بیمارستان طالقانی را با همکاری هلال احمر و استانداری راه‌اندازی و اداره این بیمارستان را بر عهده بگیریم.

سردار سرتیپ پاسدار پاکپور در صورت نیاز در این بیمارستانی که فعال می‌شود هم پذیرش بیماران کرونایی انجام می‌شود، عنوان کرد: ستاد مدیریت کرونا در خوزستان به‌صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند و نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز از هیچ کوششی در این زمینه فروگذار نمی‌کند.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، استاندار خوزستان نیز در جمع خبرنگاران بیان کرد: مردم استان باید توجه داشته باشند که تمام همت خود را برای پیشگیری و درمان به کار گرفته‌ایم ولی اگر مردم رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی را مورد توجه قرار ندهند، تلاش کادر بهداشت و درمان نتیجه‌ای به دنبال ندارد.

قاسم سلیمانی دشتکی ادامه داد: هشدار می‌دهم که امروز فوتی استان خوزستان به حد متوسط ۶۰ نفر (روزانه) و ورودی به بخش قرنطینه خانگی و بیمارستان‌ها نیز به بیش از سه هزار نفر در روز رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای کاهش تعداد بیماران به کار گرفته شده گفت: از نظر امکانات، زیرساخت‌ها، تخت‌ها، کپسول اکسیژن، دستگاه اکسیژن ساز، ماسک و حتی سرنگ مقادیر خیلی خوبی را با کمک همه ارکان نظام فراهم کردیم.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید