خبر فوری

نماینده مجلس: باغگلی جوان و پرانرژی است

تهران-هرمزبان – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است اگرچه :وزیر پیشنهادی رییس جمهوری برای تصدی وزارت آموزش و پرورش از بدنه این وزارتخانه نیست اما جوانی جسور و پرانرژی است.

فرهاد طهماسبی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه و آموزش ایرنا درباره انتخاب حسین باغگلی به عنوان وزیر آموزش و پرورش اظهارکرد: از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی به خصوص در روزهای اول معرفی وزرای پیشنهادی دولت، انتقادات بسیاری به وزیرپیشنهادی آموزش و پرورش وارد شده است.

نماینده مردم مردم استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی، یکی از انتقادات مطروحه از سوی نمایندگان مجلس به باغگلی را، آموزش و پرورشی نبودن این وزیر پیشنهادی دانست و افزود:البته جامعه فرهنگیان کشور نیز انتقاداتی به برنامه این وزیر پیشنهادی داشته اند.

طهماسبی در خصوص انتقاد برخی مبنی براینکه، باغگلی از بدنه وزارت آموزش و پرورش نیست گفت: ما باید اشخاص را در تراز مدیریتی مورد سنجش قرار دهیم و اینطور نیست که اگر شخصی خارج از بدنه آموزش و پرورش وارد سیستم مدیریتی این وزارتخانه شود فاقد توانایی لازم است.

وی اظهارکرد: ممکن است که وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش از شناخت کاملی از این مجموعه برخودار نباشد، اما به نظرمی رسد درک مناسبی از شرایط فعلی آموزش و پرورش دارد.

وی تصریح داشت: اگر مابین وزیر آموزش و پرورش پیشنهادی و بدنه این وزارتخانه درک متقابلی از شرایط موجود این وزارتخانه وجود داشته باشد، به طور حتم مدیریت بر این مجموعه سهل تر خواهد بود.

به گفته عضو کمیسیون صنایع و معادن ، جو  مجلس  از عدم اقبال به این وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش برای تصدی گری این وزارتخانه حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان به نقل از گزارش ایرنا، حسین باغگلی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش از سوی آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رییس جمهوری به مجلس معرفی شده است.

جلسات صحن مجلس برای رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی کابینه دولت سیزدهم از روز شنبه ۳۰ ام مردادماه آغاز شده است.

منبع: ایرنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید