خبر فوری

وزیر پیشنهادی صمت برای تأمین کالاهای اساسی برنامه دارد

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای گفت: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت برنامه هایی برای تأمین نیازهای ضروری و کالاهای اساسی مردم دارد.

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان، محمدحسین فرهنگی در جلسه علنی امروز سه شنبه (۲ شهریورماه) مجلس شورای اسلامی، در موافقت با صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت،گفت: فاطمی امین علاوه بر داشتن قدرت و توان ایده پردازی، روحیه تحول گرایی دارد و تاکنون عملکرد اجرایی قابل توجهی داشته است.

وی متذکر شد: فاطمی امین مدتی در دولت و در بخش ریاست جمهوری فعالیت می کرد که موفقیت هایی در این عرصه داشت و توانست اقداماتی را انجام دهد که در گذشته سابقه زیادی در کشور نداشت و فردی نتوانسته بود این اقدامات را عملیاتی کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس ادامه داد: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت توانست در مدت مسئولیت خود در بخش مذکور تعداد خودروهای دوگانه سوز را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد و همچنین توانست عملکرد قابل قبولی در زمینه از رده خارج کردن خودروهای فرسوده داشته باشد.

فرهنگی متذکر شد: فاطمی امین سابقه بسیار خوبی در بخش های مدیریتی وزارت صمت داشته است. همچنین در آستان قدس رضوی اقدامات تحول گرایانه خوبی انجام داده و با استفاده از ظرفیت بسیج عمومی و بخش غیردولتی توانست یک شرکت دانش بنیان بسیار خوب را در آنجا راه اندازی کند.

وی تأکید کرد: وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت توانایی اجرا و پیشبرد اهداف را در حوزه های مختلف دارد و سابقه وی در این زمینه کاملا این موضوع را تأیید می کند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: برنامه های ارائه شده از سوی وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت دارای زمانبندی مشخص است و ما می توانیم از وی مطالبه کنیم که این اقدامات را تا چه حد عملیاتی کرده است. همچنین در مورد تأمین نیازهای ضروری و کالاهای اساسی مردم برنامه اساسی دارد و به دنبال آن است که اقلامی را به دست مردم برساند.

منبع: خبرگزاری مهر

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید