خبر فوری

کیمیش تا 2025 با بایرن مونیخ تمدید کرد

هرمزبان – مدافع- هافبک آلمانی باشگاه بایرن مونیخ قرارداد خودش را تا سال 2025 با تیم باواریایی تمدید کرد.
به گزارش آریا به نقل از وب سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ، یوسوا کیمیچ، ستاره باشگاه بایرن مونیخ با امضای قراردادی 4 ساله، تا سال 2025 در آلیانز آرنا باقی خواهد ماند. این بازیکن 26 ساله در تابستان 2015 از اشتوتگارت و بعد از سپری کردن دورانی قرضی و موفق در لایپزیش به بایرن مونیخ پیوست و روزهایی فوق العاده را در کنار بایرن مونیخ سپری کرده است.
این بازیکن بعد از امضای قراردادش در گفتگو با سایت رسمی باشگاه در این باره گفت:
مهمترین دلیل تمدید قراردادم این است که اینجا در بایرن مونیخ می توانم هر روز از چیزی که به آن علاقه دارم، لذت ببرم. تیمی دارم که با آن می توانم به هر جامی برسم و بسیاری از هم تیمی هایم، دوستان واقعی من هستند. به همین خاطر بود که فوتبال را شروع کردم چون فوتبال باید لذت بخش باشد. فکر نمی کنم پیشرفت من تمام شده باشد و معتقدم در سال های آینده اتفاقات زیادی با بایرن مونیخ محتمل است. علاوه بر این، خانواده ام اینجا بسیار راحت هستند. مونیخ برای ما شبیه خانه دوم شده است. ترکیب چیزی که اینجا داریم را نمی توانیم هیچ جای دیگری در جهان پیدا کنیم.
اولیور کان، مدیر اجرایی بایرن مونیخ نیز در مورد تمدید با کیمیش گفت:
هویت یوسوا در کنار بایرن است. او می داند بازی کردن برای مدت زمانی طولانی در یک باشگاه چقدر ارزش دارد چون می تواند در شکل گیری یک دوران موفق نقش داشته باشد. او می داند که در بایرن مونیخ این فرصت را دارد تا به تمام جاه طلبی هایش برسد. چیزی که می توانیم به او بدهیم برای هر بازیکن سطح بالایی در دنیا جذابیت دارد.
این بازیکن در دوران حضورش در بایرن مونیخ در 262 بازی به میدان رفته است ضمن این که 59 بازی ملی نیز در کارنامه دارد. با تمدید قرارداد این بازیکن کیمیش حالا تا 30 سالگی در بایرن باقی خواهد ماند.

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید