خبر فوری

دستگاه های کم کار در برخورد با متخلفین بهداشتی به دستگاه قضایی معرفی می‌شوند

هرمزبان – معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس گفت: جز اتاق اصناف و سازمان صمت، متاسفانه سایر دستگاه‌ها هیچ گونه نظارتی بر واحدهای زیر مجموعه و مجوزهای صادر شده ندارند.

حسین باباخانی ، در خصوص نظارت و بازدید از اصناف سطح شهر بندرعباس، افزود: نظارت بر تعطیلی گروه‌های شغلی ٢،٣و ٤ توسط اتاق اصناف و سازمان صمت به خوبی صورت می‌گیرد اما متاسفانه سایر دستگاه‌ها هیچ گونه نظارتی بر واحدهای زیر مجموعه و مجوزهای صادر شده ندارند.

وی با بیان اینکه در این زمینه تذکرات لازم داده شده و  در صورت عدم نظارت و ترک فعل مدیر مربوطه به دستگاه قضایی معرفی خواهد شد، خاطرنشان کرد: از مجموع ٢٦٥٠ واحد صنفی بازدید شده در سطح شهر بندرعباس و سایر شهرها و روستاها در دومین روز از اجرای طرح به ١١٥ واحد صنفی تذکر شفاهی و تعداد ٣٤ واحد صنفی غیر ضرور نیز بدلیل تخلف و فعالیت پلمب شدند. 

معاون برنامه ریزی و توسعه فرماندار بندرعباس اضافه کرد: یک واحد کافی شاپ نیز بدلیل عرضه قلیان پلمب و واحد مربوطه به دستگاه قضایی معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید