خبر فوری

مانوئل لوکاتلی به یوونتوس پیوست؛ ستاره تیم ملی ایتالیا در تور بانوی پیر

هرمزبان – یوونتوس بالاخره از خرید بزرگ خود در تابستان 2021 رونمایی کرد. 
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، یوونتوس پس از ماه ها تلاش، در نهایت توانست مانوئل لوکاتلی، هافبک 23 ساله باشگاه ساسولو و تیم ملی ایتالیا را به خدمت گیرد. به نقل از وب سایت یوونتوس، مانوئل لوکاتلی در انتقال قرضی دو ساله رایگان از ساسولو به یوونتوس پیوست که این قرارداد قرضی همراه با بند خرید اجباری است. پس از فعال شدن بند خرید اجباری، قرارداد لوکاتلی تا سال 2026 تمدید خواهد شد. طبق توافق یوونتوس و ساسولو، بیانکونری در سال 2023 برای انتقال لوکاتلی مبلغ اولیه 25 میلیون یورو را در سه قسط خواهد پرداخت.
همچنین مبلغ 12.5 میلیون یورو به صورت پاداش که بر اساس دستاوردهای ورزشی است، به ساسولو خواهد رسید. این یعنی ساسولو می تواند در بهترین حالت ممکن، 37.5 میلیون یورو بابت فروش لوکاتلی کسب کند. این هافبک ایتالیایی پیراهن شماره 27 یوونتوس را به تن خواهد کرد. مانوئل لوکاتلی که محصول آکادمی میلان است در پست های هافبک دفاعی و باکس تو باکس بازی می کند که در 144 بازی در سری آ توانسته 8 گل و 11 پاس گل ثبت کند.
باشگاه ساسوئولو سرانجام با انتقال قرضی مانوئل لوکاتلی به یوونتوس موافقت کرد. یوونتوس نزدیک به دو ماه با ساسوئولو برای خرید هافبک 23 ساله این تیم وارد مذاکره شده بود، اما قادر نبود نظر این باشگاه را جلب کند. دقایقی قبل اما اعلام شد که لوکاتلی با قراردادی قرضی و 2 ساله تا 2023 و با بند خرید 35 میلیون یورویی راهی یوونتوس شده است. این همان مبلغی بود که ساسوئولو روی آن پافشاری می کرد. او صبح امروز تست های پزشکی یووه را با موفقیت پشت سر گذاشته بود. لوکاتلی سابقه پوشیدن پیراهن میلان را دارد و در یورو 2020 نیز یکی از بازیکنان تاثیرگذار ایتالیا در مسیر قهرمانی بود. او پیراهن شماره 27 یوونتوس را به تن خواهد کرد.
نانی، وینگر سابق منچستریونایتد در مورد تصمیم کریستیانو رونالدو مبنی بر بازی در لیگ آمریکا صحبت کرده است. در 48 ساعت اخیر باز هم اخباری در مورد احتمال جدایی کریستیانو رونالدو از یوونتوس و احتمال انتقال این ستاره 36 ساله به تیم هایی چون رئال مادرید یا منچسترسیتی منتشر شد، اما خود او دیشب با انتشار بیانیه این اخبار را تکذیب کرد. نانی، ستاره سابق یونایتد و تیم ملی پرتغال که از سال 2019 در تیم اورلاندو سیتی در لیگ ایالت متحده بازی می کند، مدعی شد احتمال دارد روزی کریستیانو رونالدو نیز تصمیم بگیرد در این کشور فوتبال بازی کند.
نانی گفت: “چند سال پیش کریستیانو رونالدو به من گفت که احتمالا روزی در لیگ آمریکا بازی می کند. البته رونالدو در مورد این تصمیم 100 درصد مطمئن نیست، اما احتمال اینکه این اتفاق رخ دهد وجود دارد. به نظر من MLS لیگ بزرگ و مهمی است، اما البته نکاتی از جمله کیفیت بازیکنان حاضر در ایالت متحده وجود دارد که به نظرم هنوز باید آنها را ارتقا دهیم. اما برخی از تیم های MLS فوق العاده و بسیار منظم هستند و بازیکنان بزرگ و مربیان باکیفیتی اینجا فعالیت می کنند.
می توانید در این فصل مشاهده کنید که همه چیز بهتر و بهتر شده است. من فکر می کنم ما این شرایط را داریم تا بتوانیم به یک لیگ بزرگ و مهم تبدیل شویم. به هر حال ما در یک کشور بزرگ فوتبال بازی می کنیم و این روند در صورت عدم ترس ترس از انجام کارهای بیشتر می تواند به پیشرفت بزرگی منجر شود.”
آینده کریستیانو رونالدو در یوونتوس مبهم است و هر روز شایعه ای جدید در مورد او منتشر می شود. روز گذشته اخباری در مورد احتمال پیوستن او به سیتی و نیز بازگشتش به رئال منتشر شد که واکنش رونالدو را به دنبال داشت. فوق ستاره پرتغالی با انتشار متنی در اینستاگرام گفت که تمام این اخبار کذب هستند و اجازه نخواهد داد با نام او بازی کنند.
مهدی بی عطیه که بین 2016 تا 2019 برای یوونتوس بازی می کرد، در مورد آینده رونالدو گفت:« کریستیانو فوق العاده است و به عنوان یک هوادار یووه آرزو می کنم که بماند. او با وجود اینکه 36 سال دارد، یک ماشین گلزنی است و کسی که می تواند همه رکوردها را بشکند. رونالدو و امثال او را باید برای همه عمر حفظ کرد. معتقدم رئال در مورد فروش او مرتکب اشتباه بزرگی شد و یوونتوس نباید همان اشتباه رئال را تکرار کند.»

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید