تکذیب شد؛ کارلو آنچلوتی رونالدو را نمی خواهد

هرمزبان – سرمربی ایتالیایی نسبت به ادعاهای 24 ساعت اخیر واکنش نشان داد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی هرمزبان، شب گذشته بود که از ادو آگیره، خبرنگار ال چرینگیتو، یک سرمربی مهم به شدت دنبال جذب کریستیانو رونالدو است و هفته ها با ستاره پرتغالی و مدیربرنامه های او صحبت کرده است و پیش بینی می شد آن شخص کارلو آنچلوتی بوده است. وی که همیشه رابطه خوبی با ستاره پرتغالی داشته است، در توئیتی تمامی این صحبت ها را تکذیب کرد: کریستیانو اسطوره رئال مادرید است و او تمام عشق و احترام من را دارد ولی هرگز به جذب او فکر نکرده ام. یپش به سوی آینده. #زنده‌باد‌مادرید
روز گذشته بود که شایعاتی مبنی بر تمایل سران پاری سن ژرمن به فروش کیلیان ام باپه و به خدمت گیری کریستیانو رونالدو مطرح شده بود. در همین مورد فابریتزیو رومانو خبرنگار مشهور حوزه نقل و انتقالات اخباری در مورد آینده فوق ستاره پرتغالی منتشر کرده است. به گفته وی هیئت مدیره یوونتوس طبق همیشه اعلام کرده است که CR7 در این فصل خواهد ماند و بخشی از تیم خواهد بود. همچنین در ساعات گذشته، یووه هیچ پیشنهاد جدیدی دریافت نکرده است و روی کریستیانو حساب می کند. البته این موضوع مهم است که رونالدو قراردادش با رونالدو فصل آینده تمام می شود و هیچ گونه صحبتی مبنی بر تمدید نشده است.
منچسترسیتی:
منچسترسیتی هیچ علاقه ای برای جذب رونالدو نداشته است زیرا هدف اصلی آنها در تابستان همیشه هری کین بوده است و آن ها قصد کوتاه آمدن ندراند، همانطور که سران تاتنهام از موضعشان کوتاه نمی آیند.
پاری سن ژرمن:
پاری سن ژرمن قصد خرید کریستیانو رونالدو را ندارد و هیچ مذاکره یا تماسی در جریان نیست. پاری سن ژرمن مطمئن است که کیلیان امباپه را در تابستان امسال حفظ خواهد کرد
رئال مادرید:
رئال مادرید به این انتقال بی میل نیست و به محض این که فرصتی برای جذب وی پیدا کند آماده است در 15 روز آینده یا تابستان آینده اگر الخلیفی به امباپه اجازه خروج ندهد برای به خدمت گرفتن رونالدو اقدام کند.
ادو آگیره نیز در گزارش دیشبش در مورد رئال مادرید و رونالدو صحبت کرد:
یوونتوس تاکنون هیچ پیشنهادی دریافت نکرده است اما کارلتو علاقه مند است. فلورنتینو پرز مردی است که در رئال مادرید هر حرکت یا “تمایل” احتمالی را تعیین می کند و این انتقال به عهده رئیس است.
طی ساعات اخیر شایعه بازگشت کریستیانو رونالدو به رئال مادرید قوت گرفت و حتی ال چرینگیتو مدعی شد کارلو آنچلوتی با ستاره یوونتوس در مورد بازگشت به مادرید صحبت کرده است. با این حال آنچلوتی با انتشار پیامی در توییتر، این شایعه را بی اساس خواند و آن را کاملاً تکذیب کرد.
آنچلوتی در توییتر نوشت:
کریستیانو اسطوره رئال مادرید است و او تمام عشق و احترام من را دارد ولی هرگز به جذب او فکر نکرده ام. پیش به سوی آینده. #زنده‌باد‌مادرید
صفحه اینستاگرام ال چرینگیتو با انتشار پستی، اظهارات آنچلوتی را منتشر کرد. جورجینا رودریگز نامزد کریستیانو رونالدو با کامنتی زیر این پست، به صحبت های اخیر آنچلوتی واکنش نشان داد و نوشت:
Jajajajaja [خندیدن با لحن مسخره کردن]

منبع: خبرگزاری آریا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید