خبر فوری

جراح حاذق هرمزگانی بر اثر کرونا دارفانی را وداع گفت

هرمزبان – دکتر عباس رحیمی جراح عمومی و از نخبگان حوزه دانش جراحی در جنوب کشور و عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بر اثر کرونا در گذشت.

 وی که از بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بود پس از چند روز درگیری شدید به بیماری کرونا ساعاتی قبل در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس دعوت حق را لبیک گفت.

در پی این ضایعه دردناک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در پیامی از دست دادن این جراح حاذق را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:

“از دست دادن دانشمند صبور و ارزشمند ، پزشک فرهیخته و فداکار مرحوم زنده یاد دکتر عباس رحیمی بدلیل ابتلا به کرونا در این روزهایی که مدافعین سلامت تمام توان خود را برای مبارزه با آن به کار گرفته اند ، دل هر انسان صادقی را بدرد می آورد و موجب اندوه و تاسف فراوان گردید.فقدان این دوست و برادر بزرگوارم را خدمت خانواده محترم ،همکاران عزیز و جامعه پزشکی استان تسلیت عرض میکنم. اینجانب ضمن ابراز همدردی، فقدان این استاد فرهیخته و توانمند مدافع سلامت مردم را به خانواده محترم ایشان و جامعه فرهیخته پزشکی و درمانی و مردم شریف استان هرمزگان تسلیت عرض نموده و امیدوارم خداوند منان روح بزرگ ایشان را که برای سالهای زیادی التیام دهنده رنجوران بودند قرین رحمت خود قرار دهد.”

انتهای پیام

منبع: ایسنا

hormozban هرمزبان ivlcfhk اخقئخظذشد

درباره تحریریه خبر هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. ---- صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید