خبر فوری

کشف 685 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه

به گزارش پایگاه خبری هرمزبان به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمود حافظی با اشاره به کشف 685 هزار نخ سیگار قاچاق در بندرلنگه گفت: در راستای مقابله با پدیده شوم قاچاق و در پی دریافت خبری مبنی بر تردد تعدادی خودروی حامل کالای قاچاق در محور "لمزان – بستک" شهرستان "بندرلنگه"، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی دو دستگاه خودرو را که حامل سیگار قاچاق بودند شناسایی و پس از توقف و بازرسی از آنها 685 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف کردند.

حافظی با اشاره به اینکه ارزش سیگارهای قاچاق کشف شده حدود یک میلیارد و 100 میلیون ریال است تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و به‌‎همراه محموله مکشوفه جهت سیر مراحل قانونی با تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اثرات سوء قاچاق بر اقتصاد کشور، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت‌های قاچاقچیان، مراتب را هر چه سریع‌تر به پلیس 110 اطلاع دهند.

درباره هرمزبان

اخبار دیگر رسانه ها صرفاً به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آنها، الزاماً بیانگر دیدگاه های هرمزبان نیست. پایگاه خبری هرمزبان وابسته به هیچ نهاد و سازمانی نیست و با هزینه های شخصی اداره می شود. این پایگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است و در چارچوب قانون مطبوعات و قوانین جاری کشور به اطلاع رسانی و فعالیت خبری می پردازد. صاحب امتیاز و مدیرمسئول: مهدی کمالی وبگاه شخصی: MahdiKamali.ir

دیدگاهتان را بنویسید